سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی
< 1 2 3 >

96/6/17
11:18 ع

با استفاده روز افزون تمامی مردم جهان از اینترنت جهت خرید و فروش، بازاریابی اینترنتی به یک صنعت پر درآمد تبدیل شده است. طبق گزارش سازمان آمار امریکا در سال 2015 مبلغ 59.82 میلیارد دلار برای بازاریابی اینترنتی هزینه شده است که این مبلغ تا سال 2020 به 113.18 میلیارد دلار هم خواهد رسید. این ارقام میزان اهمیت بازاریابی اینترنتی را در کشوری که خود به وجود آورنده اینترنت بوده است بیان می کند. من در این مقاله قصد داریم با نگاهی اجمالی، شما را با عناصر اصلی در بازاریابی اینترنتی آشنا کنم.

بازاریابی محتوا

بیش از 72% از بازاریاب ها بیان می کنند که تولید محتوایی مرتبط با موضوعی که آن را بازاریابی می کنند یکی از بهترین تاکتیک های قابل استفاده در بازاریابی اینترنتی است. 63% از شرکت هایی که دارای فروش بالا هستند از وبلاگ هایی با محتوا های مرتبط استفاده مییکنند و 93% از تجارت های موفق در شبکه های اجتماعی بسیار فعال هستند.

اگر شما از محتوایی مرتبط و بسیار خوب برای وب سایت تجارت خود استفاده کنید. کاربران بیشتری به سایت شما مرجعه می کنند. از اجناس و خدمات شما بیشتر استفاده می کنند و در نتیجه شما در دنیای مجازی معروف تر خواهید شد. اگر شما برای وب سایتتان وبلاگی دارید، واقعا به محتوایی که در آن می گذارید توجه کنید.

بازاریابی اینترنتی

تولید محتوای تصویری:

” یک تصویر بیش از هزار لغت حرف می زند” این ضرب المثل انگلیسی واقعا در بازاریابی اینترنتی درست است. استفاده کردن هرچه بهتر و بیشتر از عناصر غیر متنی مانند عکس، فیلم و صوت می تواند مطالب شما را کاربر پسند کند. تحقیقات نشان می دهد که کاربران بیشتر مایل هستند فیلمی تبلیغاتی راجع به کالایی ببینند تا یک صفحه راجع به آن بخوانند. اگر محتوای شما طوری تنظیم شده باشد که عکس و فیلم بیشتری داشته باشدف شما در بازاریابی اینترنتی موفق تر خواهید بود.

حتما بخوانید  روش های کسب درآمد از وردپرس

بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی:

درصد بسیاری بالایی از تصمیماتی که مردم راجع به خرید کالایی و یا استفاده از خدمتی می گیرند از روی حرفی است که دوستان و آشنایان شان زده اند. پس برای تاثیر گزاری بر روی مشتریانتان باید اول بر روی خانواده و دوستان آنان تاثیر بگزارید! و این مهم تنها با فعالیت بسیار زیاد شما در شبکه های اجتماعی امکان پذیر است. بنا بر اطلاعات و آمار بدست آمده اینستاگرام رتبه اول در جذب مشتری و بعد از آن فیس بوک و تلگرام رتبه های بعدی را دارند. اگر می خواهید در تجارت خود فعال باشید و از بازاریابی اینترنتی بهرمند شوید، حداقل در یکی شبکه های اجتماعی فعال باشید.

بازاریابی اینترنتی و دستگاه های جدید:

بسیاری از کاربران اینترنتی از موبایل،تبلت و یا لپ تاپ های خود استفاده می کنند. شما باید وب سایت خود را طوری طراحی کنید که در هر وسیله ای زیبا و کارآمد باشد. این کار شما را قادر می سازد تا بازاریابی خود را گسترش دهید در غیر این صورت گروه بزرگی از مشتریان آینده خود را از دست خواهید داد.

کلام آخر:

بازاریابی اینترنتی با سرعت زیادی در حال رشد است. اگر می خواهید جان دوباره ای به تجارت خود ببخشید، حتما باید فعالیت های اینترنتی خود را گسترش دهید تا بتوانید مشتریان زیادتری را به خود جذب کنید. برای اینکه بتوانید با رقبای خود در دنیای مجازی رقابت کنید باید یک تیم حرفه ای از بازاریابان و طراحان سایت را استخدام کرده تا قدم به قدم همراه شما باشند و تجارت شما را به بهترین صورت به مشتریان شما معرفی کنند.

منبع : آویناوب


  

96/6/13
3:12 ع

تولید و پرورش زالو: تولید و پرورش زالو شغل سود آوری است که است که برای شروع کار نیاز به سرمایه زیادی ندارد و در خانه نیز قابل انجام است و حتی پس از پرورش زالو در خانه می توان با فروش زالو به مراکز پزشکی و زالودرمانی سود خوبی بدست آورد. اما با این وجود نیازمند به تخصص زیادی است که این تخصص با دیدن دوره آموزش پرورش زالو فراهم می شود. البته شرایط پرورش زالو در خانه کمی متفاوت با کارگاه پرورش زالو است. برای پرورش زالو در منزل به تعدادی ظروف مخصوص نیاز است. برای تهیه ظروف به هزینه ی بالایی نیاز نیست کسانی که تجربه پرورش زالو در منزلرا دارند تقریبا هزینه آب و برق و ظروف مورد نیاز را برای یک سال پنج میلیون تومان برآورد می کنند که در این صورت بین 15 تا 17 میلیون تومان در سال سود حاصل می شود. ، به‌عبارتی ماهانه حدود یک میلیون و 200 هزار تومان درآمد حاصل می شود.

تخصص در تولید و پرورش زالو

از مهم ترین مسائل که در تولید و پرورش زالو وجود دارد سرکشی مداوم به زالوهاست. باید هر چهار ساعت یکبار وضعیت زالوها بررسی شود. پرورش زالو درآمد بسیار خوبی دارد اما در عوض نیازمند تجربه و تخصص زیاد است که در این مورد نیز افراد با گذراندن دوره آموزش پرورش زالو می توانند به تخصص مورد نیاز دست یابند. علاوه بر گذراندن دوره آموزش پرورش زالو باید از مشاوران و متخصصان در این زمینه نیز استفاده شود که متخصصان و مشاوران شرکت گیلان لیرو در این راه آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز در زمینه پرورش زالو ، خرید زالو و همچنین فروش زالو هستند.

شرایط پرورش زالو

کسانی که می خواهند تولید و پرورش زالو را در محیطی غیر از منزل انجام دهند به فضایی برابر با 20 متر مربع نیاز دارند که هزینه آن نیز تقریبا 5 تا 15 میلیون می شود. در پرورش زالو در منزل نیاز به گرفتن مجوز نیست اما برای پرورش زالو در سطح وسیع باید از سازمان شیلات هر استان مجوز اخذ شود. مسئله ای که در پرورش زالو بسیار حائز اهمیت است خرید زالو است. خرید زالو باید از مراکز معتبر انجام شود و از بهداشتی و غیر سمی بودن آن خودداری کنند. شرکت گیلان لیرو از معتبرترین شرکت ها در پرورش زالو است که با قیمت مناسب فروش زالو ، برای کسانی که قصد خرید زالو و پرورش زالو را دارند بسیار مطمئن است. چرا که این شرکت تولید کننده بهترین نوع زالو است که با توجه به مرغوب بودن محصولات خود هم اکنون در حال صادرات به کشورهای دیگر است.

مراکز معتبر برای خرید زالو و فروش زالو

برای خرید زالو می توانید با مراجعه به سایت شرکت تعاونی گیلان لیرو قیمت فروش زالو را مشاهده نموده و خریداری نمایید. نکته بسیار مهمی که در پرورش زالو در منزل باید به آن توجه داشت این است که در منزل امکان تکثیر زالو وجود ندارد و تنها پرورش زالو می تواند انجام شود و برای تکثیر زالوها حتما باید از مدل های صنعتی و نیمه صنعتی بهره برد. برای پرورش و تکثیر زالو به تخصص نیاز زیادی نیاز است. شرکت گیلان لیرو با برگزاری دوره های آموزش پرورش زالو راهنمای کسانی است که قصد پرورش زالو به صورت صنعتی و یا نیمه صنعتی را دارند. برای شرکت در دوره های آموزش پرورش زالو شرکت گیلان لیرو می توان با مراجعه به سایت و ثبت نام در دوره های آموزش پرورش زالو شرکت کرد. بازار فروش زالو از رونق بسیاری برخوردار است. کسانی که پرورش زالو انجام می دهند می توانند برای فروش زالو به همان مراکزی که لارو زالو را تهیه کرده اند بفروشند. همچنین مراکز بهداشتی و مطب پزشکانی که به زالودرمانی می پردازند محل بسیار مناسبی برای فروش زالو با قیمت خوب است.

 

منبع : گیلان لیرو


  

96/6/8
11:0 ص

برگزاری تشریفات عروسی: از مهم ترین و اصلی ترین دغدغه های زوج های جوان بخصوص آقایان دم بخت در برگزاری تشریفات عروسی، هزینه ی برگزاری تشریفات عروسی است. درست است که خانواده ها علاقه دارند که فرزندانشان هر جه زودتر سر و سامان گرفته و ازدواج کنند اما مخارج برگزاری تشریفات عروسی مسئله ای است که جوانان همیشه از آن واهمه دارند. در این قسمت سعی داریم نگاهی اجمالی به برگزاری تشریفات عروسی بیاندازیم.تمامی این هزینه ها با توجه به محل زندگی شما، تعداد مهمانان و کیفیت خدمات تشریفات مجالس ارائه شونده متفاوت است. باغ های اطراف تهران که در مناطقی خوش آب و هوا قرار دارند هزینه های بالایی را برای اجاره یک شب برگزاری تشریفات عروسی از عروس و داماد دریافت می کنند که قسمت عظیمی از این هزینه به تشریفات مجالس بخش های مختلف آن مربوط می شود.

برگزاری تشریفات عروسی

تعداد سالن و استخرتعداد مهمان ها و مختلط بودن، مساحت باغ، تعداد درب های ورود و خروج، کنترل امنیت باغ و فاصله باغ تا شهر مواردی هستند که در هزینه کرایه باغ برای مراسم نقش تعیین کننده ای دارند. هم چنین تاریخ جشن برگزاری تشریفات عروسی در روزهایی که مقارن با اعیاد است و آشنایی عروس و ادماد با مالک باغ نیز در هزینه ی باغ موثر خواهد بود. چایخانه سنتی، هزینه کالسکه برای رساندن عروس و داماد به جایگاه و در برخی مواقع کبوترهایی که به تعداد خواسته شده عروس و داماد به پرواز در می آیند از دیگر موارد تاثیرگذار بر قیمت اجاره باغ عروسی است.

برنامه ریزی برای تشریفات عروسی

یکی ازدغدغه های پر استرس و شیرین عروس و داماد در طول زندگیشان برگزاری تشریفات عروسی است که باعث ایجاد استرس های زیادی می شود. از نکات طلایی که بسیاری از عروس و دامادها با انجام آنها به خواسته های خود رسیده اند عبارتند از:

  • کمک خواست از دیگران: پذیرای کمک دیگران باشید.اگر مجبور هستید که عروسی خود را زود هنگام برگزار کنید مجبورید از دوستان و خانواده ی خود در امور مختلف کمک گرفته و به آنها اطمینان کنید. در غیر این صورت خودتان تنها توانایی رسیدن به کلیه این امور را نداشته و نهایت استرس را خواهید داشت. همچنین ممکن است از دوستان و آشنایان خود درباره انتخاب نوع تالار در تشریفات عروسی کمک بخواهید.
  • موسسات تشریفات عروسی و تشریفات مجالس عروسی را فراموش نکنید: به دنبال موسسه ای باشید که تمامی امور مربوط به عروسی را برایتان انجام دهند.در این صورت تنها مسائلی که می بایست شما درگیر آن باشید دکوراسیون، تزئینات، لباس عروس و مانند اینها خواهد بود. موسسه تشریفات مجالس برخی از لوازم های مورد نیاز را خود تهیه کرده و برخی دیگر را در بصورت لیست آماده کرده و در اختیار شما قرار می دهد تا ازمیان آنها انتخاب کنید.
  • برنامه ریزی واحد داشته باشید و آن را ادامه دهید: سست و بی اراده نباشید و از رویای برگزاری بزرگترین جشن زندگیتان چشم پوشی نکنید.با در نظر گرفتن میزان بودجه خود مشخص کنید که دقیقا چه چیزی می خواهید و حدس و گمان را کنار بگذارید.

میز شام عروسی

میز شام عروسی از مواردی است در برگزاری عروسی دارای اهمیت بسیاری بوده چرا که تمامی غذاهای عروسی بروی آن سرو می شود و تزئینات میز شام عروس و داماد در آن شب بسیار چشم گیر بوده و میهمانان توجه خاصی را به آن می کنند. حتی ممکن است دوستان و آشنایان را از تزئینات و نحوه ی چیدمان میز عروسی شما عکس های تزئینی گرفته و بعدها جهت مرور خاطرات به آنها رجوع کرده و آنها را تماشا کنند. بنابراین هرچه غذاها بهتر چیده شوند میز شام هم از نظر اندازه و ابعاد مناسب باشد قطعا تاثیر بیشتری در اجرای مراسم عروسی شما خواهد داشت. اینروزها اهمیت این موضوع به قدری است که عروس و دامادها قبل از رزرو محل برگزاری عروسی خود از موسسات تشریفاتی نمونه هایی از عکس میزهای شام را در خواست کرده تا از کیفیت مناسب و مطلوب آن مطمئن شوند. میز شام عروسی هم می تواند توسط کارکنان تشریفات و خدمات عروسی چیده شوند و هم عروس و داماد اگر طرح خاصی را مد نظر دارند می توانند میز شام را خودشان بچینند. میز شام می بایست در قسمتی قرار گیرد که در معرض دید مهمانان باشد.این نکته را فرامش نکنید که این میز تنها یکبار در زندگی شما عروس و داماد گرامی چیده می شود بنابراین باید تلاش خود را برای هر چه زیباتر شدن آن به کار بست.

 

منبع : تشریفات مجالس البرز


  

96/6/7
10:3 ص

 نکات قابل توجه در طراحی دکوراسیون اداری اینست که اگر شما صاحب یک شرکت هستید یا در یک محیط اداری فعالیت می کنید احتمالا تا کنون برای شما به اثبات رسیده است که فضای کار و دکوراسیون داخلی یک دفتر اداری تاثیر مستقیمی با افزایش کارایی کارکنان و رضایت شغلی آنان دارد. پژوهش های علمی ثابت کرده اند که این تنها یک احساس نیست بلکه از نظر علمی بسیار مهم است که چیدمان دکوراسیون اداری یا دکوراسیون مغازه، نورپردازی محیط و کاربرد رنگها و نیز انتخاب مبلمان باید بسیار حرفه ای و با رعایت دقیق استانداردها و اشراف به علم دکوراسیون داخلی و معماری صورت بگیرد.

همچنین تاثیر ذهنی و بصری که از یک دکوراسیون اداری یا دکوراسیون مغازه خاص و حرفه ای بر مراجعان و کارفرمایان برجا می ماند غیر قابل چشم پوشی است. بنابراین اگر قصد دارید در محل کارتان تغییراتی ایجاد کنید بهتر است به صورت اساسی و حرفه ای صورت گیرد تا هم وقت و هزینه شما مدیریت شود و هم نتیجه ی کار بسیار رضایت بخش و مطلوب باشد.

دکوراسیون های بهینه برای محیط های اداری و کاری کوچک

نکات قابل توجه در طراحی دکوراسیون اداری عبارت است از مدیریت فضا در دکوراسیون داخلی اداری از آن رو حائز اهمیت است که بهره وری به میزان ارتباط کارکنان با یک دیگر در محل کار و تعامل آنها بستگی دارد، به همین دلیل در محیط های کار کوچک برای آن که بازدهی مطلوب و مناسب باشد لزوم طراحی داخلی اصولی غیر قابل اجتناب است.

دکوراسیون های اداری باز

آزادی عمل برای کسانی که در محیط های اداری کوچک کار می کند و همچنین دقت در این مسئله که هر یک از کسانی که در دفتر کار مشغول به انجام وظایف خود هستند در محیطی آرام و راحت  به فعالیت خود می پردازند. اگر محیط کار شما کوچک باشد و فضای محدودی برای قدم زدن وجود داشته باشد ممکن است منجر به آشفتگی محیط کار شود و مانع از انجام درست فعالیت ها شود. در طراحی محیط های کوچک کاری باید فضای کافی برای نشستن و راه رفتن به راحتی فراهم باشد، عموما طرح دفتر باز برای این چنین محیط های کاری کوچک پیشنهاد می شود.

حتما بخوانید:  ترکیب مبلمان برای نشیمن‌های کوچک در دکوراسیون داخلی

نمونه ای از دکوراسیون باز با ترکیب بندی های روشن

 طراحی دکوراسیون این اداره کوچک یا دکوراسیون مغازه با جدا سازی فضای کارکنان و ایجاد یک فضای خصوصی برای هر یک از افرادی که در این مجموعه مشغول کار هستند بسیار حرفه ای می باشد. ترکیب رنگ کرم تیره در کف پوش با رنگ روشنی از چوب که در  کار استفاده شده است و تلفیق این رنگ ها با رنگ سفید که نشانه خلوص و سادگی است. ریز کاری های است که طراح به آن توجه داشته است. ایجاد کیفیت در فضایی اندک در این طراحی به خوبی نمایان است. استفاده از نور آباژور نیز فضایی دنج را فراهم کرده است.

تفکیک فضای کاری و اداری با استفاده از پارتیشن های ثابت

در این نمونه از  طراحی دکوراسیون اداری از پارتیشن ثابت برای تفکیک فضای کاری اداری از سایر قسمت های موجود در یک محیط اداری استفاده شده است علت استاده از رنگ روشن در این طراحی ایجاد حس آزادی بیشتر فردی و عدم درک حس خستگی است. آن چه که باید دیگر بار متذکر شد حفظ حریم شخصی هر یک از کارکنان در این چنین شرکت هایی است. جلوگیری از انتشار حس قرار گیری در یک محیط کوچک و بسته آدمی را دل مرده و کسل می کند و از ایجاد حس خلاقیت او می کاهد. بنابراین باید تا حد امکان محیط را برای کارکنان دلنشین نمود تا انرژی لازم در اختیار فرد برای انجام فعالیت شغلی را داشته باشد. استفاده از تابلو درروبرو کارکنان نیز برای این منظور است.

دکوراسیون اداری پارتیشن شده با کمد و قفسه های چوبی

در این طرح از فضا به نحوی شایسته  استفاده شده است ایجاد فضایی باز با کمک رنگ سفیدکه نماد خلوص است سبب ایجاد حس مشارکت و همکاری در تعامل با یک دیگر را ایجاد می کند. بدون ایجاد اخلال در کار یک دیگر به انجام کار های خود می پردازند. وجود یک میز نیز در کنار هر یک از قسمت ها به منظور استفاده جانبی از دیگر مزیت های این طراحی به شمار می آید. پنجره های که به سمت محیط زیبای بیرون دید دارد نیز از ویژگی های این اتاق کار برای کارکنان است که این طراحی جذاب به نظر می رسد.

حتما بخوانید:  دکوراسیون داخلی گلخانه

استفاده بهینه از فضا در دکوراسیون اداری

در این طراحی از فضای که در اختیار کارکنان قرار گرفته است به بهترین نحو استفاده شده است. تعداد کارکنان در دفتر به صورت بهینه در این فضا گنجانده شده اند. برای هر یک از کارکنان توانایی استفاده از یک فضای شخصی به منظور راحتی فرد در نظر گرفته شده است. استفاده از چوب سبب القای حس زندگی و سر زندگی به کارکنان می شود و استفاده از نور طبیعی که حس شادابی به محیط می بخشد. استفاده از رنگ روشن کف پوش نیز برای ایجاد هارمونی با رنگ تیره نیز استفاده است.

استفاده از رنگ های شاد و تاثیر گذار در چیدمان فضای دکوراسیون اداری

استفاده درست از فضا در این محیط کوچک و دلباز وجایگزینی مناسب افراد در جایگاه خود وبه سمت نور طبیعی در ایجاد حس سرزندگی و نشاط و تحریک حس خلاقیت در کارکنان تاثیر بسزایی دارد استفاده از رنگ سبز که نشانه تازگی است و به محیط روح می بخشد. رنگ سبز نیز به طور هوشمندانه ای بر افزایش میزان تمرکز و ثبات محیط انتخاب شده است. در هر قسمت به این نکته توجه شده است که فضای کافی و لازم برای هر فرد وجود داشته باشد و افراد به راحتی بتوانند با همکاران خود به تعامل و مشارکت بپردازند.

ترکیب بندی مدرن با رنگ نقره ای برای چیدمان دکوراسیون اداری کوچک

این طراحی دکوراسیون اداری برای یک دفتر کوچک بسیار مناسب است هر قسمت در عین حال که فضای اندکی دارد اما به عنوان یک اتاق مستقل محسوب می شود. رنگ نقره ای یا خاکستری روشن یک جایگزین برای رنگ سفید که در ایجاد حس اصالت و رسمیت میحط اداری کمک می کند رنگ نقره ای از رنگ های پیچیده ای اما در عین حال قابل درک نیز است نقره ای نماد ثروت در تعاریف رنگی و نشانه ظرافت می باشد. در هر قسمت تمامی آن چه که برای یک فرد لازم است برای انجام فعالیت همچون فضای مناسب و کافی و دنج فراهم است. و یک اتاق خصوصی برای انجام فعالیت ها شغلی است.

 

منبع : درسا البرز


  

96/6/4
10:2 ص

 سئو و بهینه سازی در کرج

آوینا وب به عنوان یک مرکز تخصصی در زمینه افزایش ترافیک وب سایت , سئو سایت در کرج , سئو , افزایش رتبه کلمات در وب سایت گوگل و سایر موتورهای جستجو می تواند به شما کمک کند , اگر نیاز به راهکارهای سئو و بهینه سازی سایت دارید با ما تماس بگیرید . آوینا وب با سال ها فعالیت مستمر در زمینه طراحی سایت در کرج و بهینه سازی وب سایت های اینترنتی برای موتور های جستجو (سئو) با گروهی قدرتمند متشکل از کارشناسان وب درخدمت هم میهنان عزیز است . آوینا وب با تجربه ای چندین ساله در مدیریت وبسایت های مشتریانمان و اشکال مختلف خدمات سئو و خدمات وب ، با اعتماد به نفس میگوییم که ما می توانیم یک تفاوت واقعی در وبسایت شما ایجاد کنیم.امروز با ما تماس بگیرید و بگذارید تا قابلیت های بالقوه ی وبسایتتان شکوفا شود.

 

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) به استفاده از رسانه‏های جدید دردنیای تجارت اطلاق میشود که این بازاریابی دیجیتال بسیار به اینترنت وابسته می باشد و نام دیجیتال مارکتینگ را به خود گرفته است. در واقع می توان گفت به تمام فعالیتهایی که به منظور تبلیغ محصول، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت صورت میگیرد دیجیتال مارکتینگ گفته می شود. در واقع در دیجیتال مارکتینگ مشتریان بیشترین اهمیت را دارند به همین منظور شرکت ها با استفاده از ابزارهای مختلف مانند  وب سایت، موبایل، شبکه های اجتماعی سعی در تحلیل رفتار مشتری میکنند تا تبلیغات خود را در زمان مناسب و بر روی طیف وسیعی از کاربران منتشر نمایند تا در نتیجه بتوانند بهترین بازخورد را دریافت نمایند.

 
 
بازاریابی محتوایی

محتوا تمام آن چیزی است که کاربران با آن در تعامل هستند؛ از این رو بیشتر تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال، وابسته به محتوا و نیازمند بازاریابی محتوا هستند.

بازاریابی محتوایی یعنی تولید و انتشار محتوای با ارزش برای جذب مخاطب و تبدیل آن‌ها به مشتری. نوع محتوا (مقاله، عکس، ویدئو، اینفوگرافی و …) کاملاً به محصول یا خدمات شما بستگی دارد. به زبان دیگر، شما با تولید محتوا با کاربران ارتباط برقرار می‌کنید، آن‌ها در کنار آگاهی و علاقمندی، به شما اعتماد می‌کنند و با شما وارد معامله می‌شوند.

آویناوب با پیاده‌سازی و معرفی سرویس‌های زیر به شما پیشبرد بازاریابی محتوایی‌تان کمک می‌کند.

 

طراحی سایت
 
 

برای تجارت خود نیاز به وب سایت دارید؟

طراحی سایت شرکتی، تخصص اصلی آویناوب در طراحی سایت است. وب سایت های شرکتی باید علاوه بر داشتن ظاهر گرافیکی و خلاقانه، دارای نظم و ترتیب خاصی باشند. در دنیای اقتصاد امروز، تبلیغات موثر در بقای یک شرکت حرف اول را میزند. در این حالت داشتن یک وب سایت بسیار قوی و حرفه ای برای اطلاع رسانی امری بسیار جدی است. شرکت شما برای ادامه تجارت خود قطعاً نیاز به حضور قوی و جدی در دنیای مجازی خواهد داشت. این امر با طراحی سایت شما می تواند شروع شود. در گذشته به این شکل بوده که طراحی سایت ساده در دنیای مجازی می تواند حرکت مفیدی در روند شرکت داشته باشد، ولی در حال حاضر مدیران آگاه می دانند که داشتن یک وب سایت ساده کمک چندانی به آنها نخواهد کرد. در حال حاضر داشتن یک وب سایت حرفه ای بهمراه تبلیغات موثر می تواند پاسخگوی بسیار از خدمات شما در شرکت باشد. اگر ساده بنگریم، کوچکترین فایده ای که وب سایت می تواند داشته باشد، معرفی خدمات و محصولات آن است. طراحی سایت شرکتی خود را توسط آویناوب بصورت حرفه ای و شکیل سفارش دهید و پس از آن اهداف خود را بهاشتراک گذاشته تا آویناوب شما را در تجارتتان به موفقیت های بزرگی برساند. تجارتتان را گسترش دهید تا همه شما را بشناسند.

 

به بهترین نحو میزبان مخاطبان خود در اینترنت باشید!

 

آویناوب تضمین درست دیده شدن شما در جایی که باید در آن قرار بگیرید را پس از طراحی سایت به شما می دهد. ما با استفاده از تکنیک ها و استراتژی های زیبایی شناختی و کاربرپسند، به وب سایت شما فراتر از دید معمولی، به عنوان اعتبار برند شما در دنیای دیجیتال نگریسته و قدرت جذب مخاطبانتان را در طراحی سایت تان بالا می بریم. تیم آوینا، در تمام مراحل بعد از سفارش در کنار شما خواهد بود و از آن جهت که تمام مراحل کدنویسی و قالبها توسط ما در طراحی سایت انجام شده است، تمام مراحل به صورت سفارشی شده تا جلب نظر نهایی مشتریانمان انجام خواهد شد. ما اعتقاد داریم محتوای خوب، شما را از رقبایتان متمایز می سازد. ما ناگریز از پذیرش این واقعیت هستیم که مشتریان دیجیتالی شده اند و به هنگام انتخاب برای خرید معمولاً زمان زیادی را در اینترنت به مطالعه می پردازند لذا همواره شرکت هایی موفق ترند که در اینترنت متمایز تر از رقبایشان هستند.

 
 

با آویناوب نسبت به رقبایتان یک قدم جلوتر باشید

داشتن مزیت رقابتی تنها عاملی است که شما را نسبت به رقبایتان ترجیح می دهند. شما از طریق طراحی وب سایت منحصر به فرد خود می توانید کسب و کارتان را نسبت به رقبایتان متمایز کنید.
آوینا وب تضمین می کند که طراحی وب سایت شما با توجه به استاندارهای جهانی و به صورت کاملا منحصر به فرد شما را متمایز از رقابایتان جلوه دهد.
در آویناوب طراحی سایت شما مطابق با نیازهای مخاطبانتان و به صورت کاملا کاربر پسند طراحی می شود.
امروزه در عصر دیجیتال داشتن یک وب سایت خوب نیاز اصلی هر کسب و کاری است. در واقع هر کسب و کاری بدون داشتن یک وب سایت حرفه ای نمی تواند حرفی برای گفتن در بین رقبایش داشته باشد. ما در تیم آوینا وب به شما قول می دهیم وب سایتی بسازیم که کسب و کارتان را متحول کند.

 

سئو در کرج

اگر شما ساکن استان البرز و شهر کرج هستید و دارای کسب وکاری که نیازمند ارتقا آن می باشید باید به این نکته توجه داشته باشید که خیلی از کاربران و یا مشتریان شما برای یافتن خدمات شما از طریق جستجو در گوگل اقدام می نمایند . و آنها می خواهند خدمات و محصولات خود را در شهر و استان خود بیابند در جستجوی خود آن را ذکر می نمایند فرض کنید شما دنبال شرکت طراحی سایت در کرج و یا سئو در کرج هستید مسلما چون می خواهید با شرکت های کرج همکاری نمایید دباید در جستجوی خود عبارت در کرج را ذکر نمایید تا گوگل با توجه به الگوریتم های خود شرکت هایی را که فعالیت آنها در زمینه سئو می باشد و در کرج فعالیت می نمایند را برای شما نمایش می دهد . ولی اگر شما به جای عبارت سئو در کرج ، عبارت سئو خالی را سرچ نمایید گوگل تمام شرکت هایی که در زمینه سئو سایت فعالیت می نمایند را نمایش می دهد حال فرقی نمی کند که در کجای ایران فعالیت می نمایند . بنابراین ممکن است شما از نتیجه جستجو خرسند نباشید . بنابراین برای اینکه شما بتوانید مشتریان خود را به سمت سایت جذب نمایید و آنها را به فروش تبدیل نمایید باید به این نکته توجه بفرمایید که در چه کلمات کلیدی باید جایگاه کسب نمایید .

 

منبع : آویناوب

 

  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ