سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

98/12/27
1:18 ع

در این مقاله قصد داریم چند کمپانی معروف و پردرآمد از ابتدا تا کنون را برای شما معرفی نماییم:

Rovio Entertainment Ltd یک شرکت بازی سازی فنلاندی است که توسط برداران هد طراحی شده و از سال 2003 فعالیت خود را شروع کرده است که با ساخت سری های مختلف انگری بردز انقلاب بزرگی را در بازی های تلفن همراه به پا کرد و توانست با خرید های درون برنامه ای به درآمد زیادی دست پیدا کند.

Ubisoft یوبی سافت که یکی از قدیمی ترین ها در این سبک می باشد که در بیست کشور مختلف سراسر دنیا استودیو دارد و تمامی ما با یکی از محصولات این شرکت سر و کار داشته ایم که به عنوان اولین محصول آن می توان از درایو نام آورد که توانست از ابتدا به محبوبیت عجیبی دست پیدا کرد و نام خود را در بین بهترین ها جای دهد.

Riot Games یک توسعه دهنده و ناشر دهنده بازی های ویدیویی می باشد که لیگ افسانه ها ساخت دست همین شرکت می باشد و در سال 2015 توانسته درآمد 1.6 میلیارد دلار را به نام خود به ثبت برساند.

SuperCell که یک کمپانی بازی سازی فنلاندی می باشد و دارای بیش از 230 نفر کارمند می باشد و با این که دارای قدمت زیادی می باشد اما محصولات خود را خیلی دیر به دیر معرفی می کند و از محصولات این کمپانی می توان اسم کلش اف کلنز ، بوم بیچ ، کلش رویال ، هی دی و براول استارز را نام برد.

 

 


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ