سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

100/9/27
12:23 ع

سئو خارجی یا seo off page

سئو خارجی یا بیشتر که با لینک سازی شناخته می شود به معنی بهینه سازی خارج از سایت است،با استفاده از این نوع سئو ، متن زیادی در سایت های مختلف نوشته و منتشر می شود،این به معنای ایجاد لینک به سایت شما است.

بهتر است که بدانید این نوع سئو بسیار وقت گیر و در نتیجه با خرید انواع رپورتاژ گران تمام می شود. هنگام انجام این نوع سئو ، مقادیر زیادی متن باکیفیت و بدون کپی باید نوشته شود و هر متن باید همراه با لینک به سایتمان منتشر شود.

انتشار پست در شبکه های اجتماعی و تبلیغ وب سایت در این شبکه های اجتماعی ، باز هم شما نیاز به انتشار مقالاتی با کیفیت دارید و مهم این است که محتوای مقالات برای کاربران مفید باشد تا توجه بهتری داشته باشد.

سئو داخلی on page seo

سئو داخلی باید در بالاترین سطح ممکن در نتایج موتور جستجو قرار گیرد و ترافیک هدفمندتری را جذب کند، این نوع بهینه سازی شامل بخش فنی ، مانند HTML ، کد ، ساختار و سایر موارد و محتوای سایت – متن ، توضیحات ، تصاویر و موارد دیگر است.

سئو داخلی همچنین شامل چیدمان و محتوای قسمت متن ، بهینه سازی تصاویر و… است محتوای متن باید یونیک و بدون کپی باشد وسعی شود به طور مکرر به روز شود این مورد میتواند سرعت پیشرفت سایت شما را افزایش دهد

قسمت مهم دیگر سئو سایت تراکم کلمات کلیدی و استفاده از آنها در URL هر صفحه ،و در توضیحات متا و عنوان مقاله هست و در عنوان هر چقدر بتوانید کلمه کلیدی را در ابتدای عنوان بکار ببرید بهتر خواهد بود و برای دستیابی به نتایج خوب ، این نوع بهینه سازی باید به صورت کیفی انجام شود و کلیه الزامات و قوانین گوگل رعایت شود.

سئو کلاه سفید

اگر سایت شما  با استراتژی سئو کلاه سفید بالا بیاید با اپدیت های بعدی گوگل هیچ تاثیر منفی برای سایت شما نخواهد داشت ،با توجه به فاکتور هایی که برای سئو کلاه سفید مشخص شده را در سایت خود بکار ببرید سایت شما همیشه از لحاظ سئو امنیت خواهد داشت ولی برای رتبه گرفتن باید همیشه به طور مستمر تلاش کنید و محتوای جدید و مفید به کاربر خود ارائه دهید.

سئو کلاه سیاه

بعضی از سئو کاران برای اینکه سریع تر به نتیجه برسند الگوریتم های گوگل را دور میزنند که به روش سئو کلاه سیاه معروف است ولی این را در نظر داشته باشید اگر گوگل در آپدیت بعدی خودش متوجه شود که از روش هایی به غیر از سئو کلاه سفید استفاده کردید سایت شما را جریمه خواهد کرد.

سئو کلاه خاکستری

سئو خاکستری همان سئو کلاه سیاه است که گوگل متوجه نشده است،در این روش سئو کلاه سیاه شبیه کلاه سفید انجام می شود و امکان دارد گوگل مدتها متوجه این نوع سئو نشود،و بسیاری از اموزش هایی که توسط سئو کاران برگزار می شود از نوع کلاه خاکستری است.

 

منبع آموزش سئو


  

100/9/23
9:53 ص

خرید پیج اینستاگرام از یک شرکت و خرید از یک شخص مستقل، دو راه عالی برای رسیدن به یک پیج پر بازدید ،همراه با بازدید کنندگان واقعی است. در حالت اول، خرید از یک شرکت ممکن است با کمی خطر مواجه شوید زیرا ممکن است به شما فالوورهای غیر واقعی فروخته شود که بی شک برای شما کاربردی نخواهد داشت. در حالت دوم ،خرید از افراد حقیقی ، میتواند امن تر باشد زیرا شما با کمی تحقیق از  فعالیت آن شخص میتوانید به نسبت آگاهی بهتری کسب کنید. در اینجا میخواهم به ارائه چند نکته در رابطه با خرید پیج اینستاگرام تضمینی بپردازم:

اولین نکته این است که شما موظف به بررسی مواردی از قبیل سابقه پیج، فالوورها ،مالک پیج و کامنت ها هستید . طبیعتا اگر صاحب پیج یک شخص حقیقی و واقعی باشد به نفع شما خواهد بود.

دقت داشته باشید پیجی را خریداری کنید که به موضوع کسب و کار ویا محتوایی که میخواهید ارائه بدهید ،ربط داشته باشد .در خیلی از مورد افراد یک پیج با فالوورهای واقعی میخرند اما به خاطر تناقض بین محتوای پیج و محتوای ارائه شده خیلی از دنبال کنندگان  ، صفحه را انفالو میکنند  .زیرا علاقه ی آنها مثلا در رابطه با مدو پوشاک است اما محتوای شما در رابطه با مصالح ساختمانی است .

یک اقدام مهم در خرید این پیجها این است حتما با آن شخص قرارداد ببندبد و در آن تاریخ تحویل پیج،عقد قرارداد،هویت فروشنده ،نحوه پراخت |،نحوه تحویل پیج را مشخص کنید.

بررسی مسئله قانونی بودن خرید پیج اینستاگرام

همنطور که میدانید کاربران صفحات مجازی برای ارتقا سطح صفحات شخصی خود به خرید پیج اینستاگرام روی اورده اند و در حقیقت این یک متداول و رایج در بین افراد شده است .و از طرفی پیجها از طریق تبلیغات میتوانند  تعداد بازدید کنندگان خود را افزایش دهند و محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند . ولی پیش از هر اقدامی باید به نکات قابل توجهی دقت کنند.

مساله قانونی بودن خرید و فروش پیجهای اینستاگرام امروزه به یک سوال چالش برانگیز تبدیل شده است . از عادات خوب یا بد مردم این است که آنها سریع به هر چیزی اعتماد نمیکنند و تا جای ممکن باید اطمینان خاطر از سرمایه گذاری خود کسب کنند . باید این خبر بد را به شما بدهم ؛ هیچ قانونی برای خرید و فروش پیج اینستاگرام شما را حمایت نخواهد کرد.

مهمترین نکات امنیتی خرید پیج اینستاگرام

  • حتما به صورت حضوری همدیگر را ملاقات کنید.
  • مطمئن شوید که رمز و پسورد خود را عوض کنید.
  • مطمئن شوید که از صفحه فیس یوک مالک قبلی خارج شده اید.
  • از وبسایت های اعتبار سنجی مختلف برای تشخیص فالوور فیک استفاده کنید.

خرید پیج اینستاگرام چه مزایایی دارد؟

امروزه یکی از قدرتمندترین راه های فروش و کسب و کار  در اینستاگرام است و به همین دلیل داشتن فالوورهای واقعی بزرگترین مزیت برای کسب قدرت در کارهای تجاری است. بنابراین اولین قدم برای اینکار خرید پیجهای قوی و پربازدید است. با رقابتی تر شدن فضای اینستاگرم و رشد چشمگیر افراد در این زمینه ،ترس دیده نشد پیج برخی کاربران زیاد است! شاید حق با آنها باشد ،جمع کردن فالوور یا دیدن کسب و کار اشخاص خیلی زمانبر است و ممکن است ماه ها و یا حتی سالها طول بکشد. بنابراین یکی از راه های سریع و را حت ترقی اشخاص، خرید پیج ها معتبر با هزینه های معقول است .


  

100/9/22
3:20 ع

 

در این مطلب تصمیم گرفتیم تا به معرفی 10 بازی ترسناک برتر برای نینتندو سوییچ بپردازیم. بازی های ترسناک ، همواره از مخاطبان بسیار زیادی برخوردار بوده‌اند و تبدیل به یکی از پرطرفدارترین سرگرمی‌ها شده‌اند. برخی از مخاطبان معتقدند که کنسول نینتندو سوییچ، تنها برای تجربه‌ی بازی‌های خانوادگی مناسب است. این طرز کاملا اشتباه تلقی می‌شود. بازی های ترسناک و هیجان انگیز بسیاری در دسترس کاربران این کنسول قرار دارند و تصمیم داریم که به معرفی برترین آن‌ها بپردازیم. پس در ادامه همراه بنده و وب سایت نوین اسپات باشید.لازم به ذکر است که این لیست، بر اساس رتبه بندی خاصی تعیین نشده و سعی داشته‌ایم که صرفا به معرفی برترین‌ها بپردازیم.

 

 

Little Nightmares 2

 

 

لیتل نایتمرز 2 نه تنها به عنوان یکی از 10 بازی ترسناک برتر برای نینتندو سوییچ به شمار می‌رود، بلکه می‌توان این اثر را در گروه بهترین بازی‌های سال 2021 نیز قرار داد. قسمت اول این مجموعه توانست خاطرات بسیار خوشی را برای مخاطبان ترتیب دهد و خوشبختانه قسمت دوم، موفق به تکرار تمام خاطرات شیرین ما شد. خلاقیت توسعه دهندگان، یکی از مواردی است که در هر لحظه از گیم پلی، مشاهده می‌شود. در این عنوان کنترل کودکی به نام مونو را بر عهده می‌گیرید و وارد ماجراجویی خطرناکی می‌شوید. لازم به ذکر است که لیتل نایتمرز 2 در دنیایی دو و نیم بعدی اتفاق می‌افتد. خوشبختانه در این قسمت، می‌توانید از هوش و ذکاوت خود استفاده کنید و با استفاده از وسائلی که در محیط قرار دارد، برخی از دشمنان خود را نابود سازید. البته در بسیاری از سکانس‌ها مجبور به مخفی و پنهان شدن از دید دشمنان ترسناک و بزرگ خود هستید. یکی از مهم‌ترین عناصر گیم پلی،‌ پازل‌ها می‌باشد. پازل‌های محیطی لیتل

بیشتر بخوانید :معرفی بهترین بازیهای کامپیوتری

نایتمرز 2 از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و هرکدام از آن‌ها، به گونه‌ای کاملا متفاوت، خلاقیت و قوای تفکر مخاطب را به چالش می‌کشد. جلوه‌های بصری بازی نیز بسیار زیبا می‌باشد و موسیقی متن فوق العاده، هیچ حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. بدون شک می‌توان Little Nightmares 2     را به عنوان یکی از 10 بازی ترسناک برتر برای نینتندو سوییچ ، معرفی کرد. فضای کاملا متفاوت بازی، نظر مخاطبان را جلب خواهد کرد.


Resident Evil Revelations Collection

 

تقریبا می‌توان نام رزیدنت اویل را در تمام لیست‌های مربوط به معرفی بازی‌ های ترسناک ، مشاهده کرد. مجموعه بازی‌های رزیدنت اویل به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فرنچایزهای ژانر ترس و وحشت شناخته می‌شود. فرنچایزی که در سال 1996 آغاز شد و توانست افتخارات بسیاری

بیشتر بخوانید :دانلود بازی PUBG Mobile   برای اندروید

 

بدست آورد. Resident Evil Revelations Collection انتخابی بسیار مناسب برای کسانی است که به دنبال تجربه‌ی بازی‌های ترسناک بر روی کنسول نینتندو سوییچ خود هستند. لازم به ذکر است که Resident Evil Revelations Collection حاوی رزیدنت اویل رولیشنز 1 و رزیدنت اویل رولینشز 2 می‌باشد. در رزیدنت اویل رولیشنز 1 کنترل شخصیت محبوب این مجموعه یعنی جیل ولنتاین را بر عهده می‌گیریم. البته باید به این نکته اشاره کرد که بازی سکانس‌های مختلفی دارد و هرکدام از این سکانس‌ها توسط شخصیتی جداگانه روایت می‌شوند. رزیدنت اویل رولیشنز 1 درست در زمانی منتشر شد که تمام طرفداران رزیدنت اویل،‌ از روند اکشن و بدون ترس نسخه‌های اخیر مجموعه، شکایت داشتند. بازی با رعایت برخی از المان‌های کلاسیک، موفق شد تا نظر بسیاری از گیمرهای قدیمی را به خود جلب کند. بدون شک می‌توان سکانس‌های جیل ولنتاین در رزیدنت اویل رولیشنز را به عنوان برترین سکانس‌های بازی به شمار آورد. معرفی دشمنان جدید و ترسناک در این نسخه، کمبود مهمات و صداگذاری بسیار دقیق، جامپ اسکر‌های کم ولی ترسناک، روند داستانی جذاب و گیرا به همراه پلات تویست‌های متعدد و …. همه و همه از نقاط قوت رزیدنت اویل رولیشنز بودند. متاسفانه برخی از شخصیت‌های جدیدی که در این قسمت معرفی شدند، از پرداخت بسیار بدی برخوردار بودند و شاید بتوان این موضوع را به عنوان بزرگ‌ترین ایراد رزیدنت اویل رولیشنز به شمار آورد. همچنین تعداد معماهای بازی، نسبتا کم بودند. با تمام این اوصاف، قسمت اول رزیدنت اویل رولیشنز، یکی از جذاب ترین بازی های ترسناکی است که در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار دارد. تمام این موارد سبب شده اند تا قسمت اول رزیدنت اویل رولیشنز در لیست 10 بازی ترسناک برتر برای نینتندو سوییچ ما قرار بگیرند.

 

برای خواندن ادامه مطلب و دانلود بازی ها می توانید به وب سایت نوین اسپات مراجعه کنید.

 

 


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ