سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

99/12/2
1:0 ع

سایت سوخت گیم فروشگاهی برای بازی های اورجینال است که بهره مندی از خدماتِ آن مزایای کم نظیری به همراه دارد، مزایایی که با بهره مندی از آن ها دیگر از مشتری های همیشگی این سایت خواهید شد.

تهیه ی بازی هایی که به صورت اورجینال بوده و به طور قانونی از طریق سازنده ی اصلی ارائه خود می شوند، از جمله اصلی ترین دغدغه ی افرادی است که به دنیای بازی های دیجیتالی علاقه دارند. اما از آن جا که سازنده ی بازی های معروف جهانی خارجی هستند، محدودیت های متعددی شامل حال متقاضی های ایرانی می شود؛ به این علت بیشتر متقاضیان  کشور ما همواره با این دغدغه سر و کله می زنند و به دنبال راه حل مناسبی هستند.

لازم به ذکر است سایت سوخت گیم برای حل این دغدغه امکان خرید بازی های اورجینال را مهیا کرده است، به طوری که با مراجعه به درگاه های ما می توانید اقدام به خرید بازی ها از استیم کنید، زیرا استیم در حال حاضر بزرگ ترین بسترِ ارائه کننده ی بازی های دیجبتالی و آنلاین در سطح جهان است و سوخت گیم محدودیت های بهره مندی از آن را حذف کرده و خدمات مطلوبی در این زمینه برای متقاضی ها ارائه می دهد.

شرایط خرید بازی ها از استیم

شاید از خود بپرسید که استیم چیست و اصلا بازی های استیم چطور توانسته اند به یکی از پلتفرم های صنعت گیم تبدیل شوند؟ شرکت ولو، استیم را برای پشتیبانی از بازی های خودش و رفع مشکلاتی که در آن زمان ‌ها برای اجرای بازی ‌های آنلاین وجود داشت راه اندازی کرد. با گذشت زمان، کم کم استیم تبدیل به فروشگاهی آنلاین برای خرید بازی ‌ها و اجرای آن‌ ها در کامپیوتر شد و رفته رفته شرکت ‌های بازی سازی مختلف در کنار انتشار نسخه‌ های بازی برای کنسول‌ هایی مانند پلی استیشن و ایکس باکس، برای پلتفرم پی سی نیز نسخه ‌ای منتشر می ‌کنند که به خاطر شهرت فراوان و روز افزون استیم به طور معمول به این نسخه از بازی ‌ها، بازی ‌های استیم هم گفته می‌ شود.

گفتنی است خرید بازی ها از استیم ویژگی های بسیار مطلوبی دارد و مزیت ها پر تعدادی شامل حال افراد می کند که تعدادی از آن ها عبارت هستند از:

  • اکانت استیم امنیت بسیار بالایی دارد.
  • ضد حک است.
  • از فضایی ابری برای ذخیره سازی بازی ها و داده ها استفاده می کند.
  • امکانِ چت کردن
  • امکان گفت و گوی صوتی و تصویری با بازیکن های دیگر (تمام بازیکن های جهان)
  • امکان اضافه کردن بازیکن ها به ادد لیست دوستان
  • انجام بازی های چند نفره به صورت آنلاین
  • خرید بازی در هر سبک و ژانری از استودیو های بازی سازی معتبر دنیا
  • ارائه  ی خودکارِ به روز رسانی های جدید
  • امکان مشاهده ی جدید ترین تریلر ها و اخبار مربوط به بازی ها
  • و موارد بسیار زیاد دیگری از این قبیل.

سایت سوخت گیم خرید بازی اورجینال

حالا مسئله این جاست که برای بهره مندی از ویژگی های پر مزیت فوق و خرید بازی های استیم چه شرایطی وجود دارد؟

با وجود سوخت گیم لازم نیست در جست و جوی شرایط پیچیده ای باشید، چرا که فروشگاه ما تمام امکانات و خدمات استیم را در بهترین شرایط ارائه می دهد و تمام مشکلات را از راه متقاضیان ایرانی برداشته است.

چند نکته ی مهم در مورد بازی های استیم

برای خرید بازی ها از استیم با استفاده از سایت سوخت گیم بد نیست به چند نکته اشاره کنیم که دانستن آن ها خالی از لطف نیست: 

  • بهره مندی از استیم با پنج اکانت مختلف امکان پذیر است.
  • از وجود یک اکانت می توانید حداکثر با ده دستگاه مجزا بهره مند شوید.
  • بعضی از بازی‌ ها به دلیل وجود برخی محدودیت ‌ها قابل اشتراک گذاری نیستند.
  • شخص مهمان برای استفاده ازLibrary  باید حتما آنلاین باشد و فقط یک نفر می ‌تواند در لحظه در ازLibrary  استفاده کند. اولویت همیشه با شماست؛ اما اگر هنگامی که فرد مهمان داخل بازی بود، شما نیز وارد بازی شدید، به فرد مهمان چند دقیقه وقت داده می‌ شود تا یا بازی را خریداری کند و یا از بازی خارج شود.
  • اگر شماDLC  بازی را داشته باشید، فرد مهمان هم می ‌تواند بهDLC  دسترسی داشته باشد؛ به شرطی که خودش اصل بازی را روی سیستم نداشته باشد.
  • و ...

یوسی پابجی موبایل

در آخر بد نیست بگوییم اگر بازی های استیم و اورجینال را از سایت سوخت گیم (فروشگاه بازی های اورجینال) بخرید، صرفه جویی در هزینه ها، بهره مندی از سریع ترین خدمات و به طور کلی ده ها خدمات مشتری مدارانه ی دیگر شامل حال تان شده و قطعاً تجربه ی رضایتمندانه ای خواهید داشت.


  

99/12/2
12:3 ص

این پکیج عالی شامل موارد زیر میباشد:

  1. سیمینار  تصویری دوره ماشین پولسازی،خلق همیشگی پول(13 قسمت)

  2. سیمینارتصویری رویاهای بزرگ داشته باشید(2 قسمتی 120 دقیقه)

  3. پکیج صوتی انرژی کیهانی/زوریخ اثر کوین ترودو

  4. کتاب صوتی درمانهای طبیعی

  5. کتاب تمرینی آرزوی تو دستور توست

  6. کتاب صوتی تمرینی آرزوی تو دستور توست

اطلاعات کلی محتوای دوره های کوین ترودو :

  1. هدف گذاری و شیوه صحیح آن

  2. ایجاد یک کسب و کار موفق و پولساز

  3. نکات مهم برای جذب ثروت

  4. تغییر باور

  5. جذب همسر

  6. رشد کسب و کار

  7. افزایش درآمد

  8. ساختن زندگی ایده آل

  9. ایجاد باورهای ثروت زا

  10. راهکارهایی برای کسب درآمد

درمورد نویسنده:

کوین مارک ترودونویسنده آمریکایی و فروشنده و علاقه‌مند به بیلیارد می‌باشد.کوین ترودو پس از اینکه به گروه های مخفی راه پیدا کرد سعی کرد اسرار آنها را فاش کند و همین امر سبب شد او توسط همین گروه به زندان روانه شود..فاش کردن اسرار شخصی ثروتمندان و گروه های مخفی او را به دردسر انداخت…گفته شده است که شاید این کتاب توسط ثروتمندان خریداری شده و علت آن هم این بوده که این کتاب هر چه سریعتر از بازار جمع شود و به دست کسی نرسد…..در کتاب درمان های طبیعی او از بیماری های منتشر شده توسط برخی از سازمان‌های دولتی پرده بر می دارد و با افشاگری هایی خودش را وارد یک جدال با برخی از صاحبان صنعت دارو و دولتمردان آمریکا می کند و همین امر سبب می‌شود 38 میلیون دلار جریمه شود..جریمه سنگین باعث می شود حکم 10 سال زندان به او داده شود و اجازه چاپ کتاب از او گرفته میشود…

 

https://voiceebook.com/product/%d9%be%da%a9%db%8c%d8%ac-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84-%da%a9%d9%88%db%8c%d9%86-%d8%aa%d8%b1%d9%88%d8%af%d9%88/


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ