سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

101/8/22
11:22 ص

چاپ کاتالوگ حرفه ای ، همانطور که می دانید کاتالوگ مانند یک دفترچه ای است که اطلاعات کاملی در مورد محصولات و یا خدمات یک شرکت ، یا یک کارخانه و یا یک سازمان را به مخاطب هدف خود انتقال می دهد.

که هرچقدر محتویات درون کاتالوگ ، و نوع طراحی و کیفیت چاپ آن با رعایت استاندارد های لازم طراحی و نگارش شده باشد ، می تواند مانند یک پل ارتباطی میان مخاطب و عرضه کننده محصول باشد.

به همین دلیل در چاپخانه تهران با استفاده از چاپ افست که بهترین کیفیت چاپ را دارد، به مشتری ارائه می شود.

مگر آن که خود مشتری بخواهد برای چاپ فوری کاتالوگ از چاپ فوری یا چاپ دیجیتال در تیراژ کم استفاده نماید، ولی بطور کلی استفاده از چاپ افست برای چاپ کاتالوگ از سوی همکاران ما به مشتریان توصیه می شود.

چاپ کاتالوگ حرفه ای با تخفیف برای مشتریانی که برای اولین بار از سایت خریداری می کنند

حداقل تیراژ چاپ کاتالوگ در تهران چقدر است ؟

چاپ کاتالوگ در این چاپخانه حداقل و یا حداکثری ندارد و شما می توانید انواع سفارشات خود را به ما بسپارید

چاپ کاتالوگ ارزان دقیقا چیزی است که ما انجام می دهید

برای استعلام قیمت چاپ افست کاتالوگ ادامه دهید یا همین حالا تماس بگیرید

نمونه چاپ کاتالوگ در تهران حرفه ای

در قسمت مقابل نمونه کاتالوگ حرفه ای را شما می توانید مشاهده نمایید، که با کیفیت مطلوب ، و با رعایت تمامی استاندارد های کاتالوگ حرفه ای طراحی و نگارش شده است.

برای چاپ کاتالوگ در تهران همین حالا با دکمه زیر تماس برقرار کنید.

رنگ بندی چاپ کاتالوگ

رنگ بندی کاتالوگ یکی از مهم ترین ارکان گیرایی و جذابیت کاتالوگ و کلا هر چیزی می باشد. به طور معمول یک رنگ بندی مناسب نباید آنقدر یک نواخت باشد که مخاطب را خسته کند و همچنین نباید آنقدر در هم و بدون تطابق باشند که به کلی جلوه کار خراب شود.

یک رنگ بندی درست برای کاتالوگ میزان حرفه ای بودن آن را نشان می دهد.

شما می توانی با مراجعه به شعبه چاپ کاتالوگ غرب تهران تهران پرینت از نمونه کار ها و مشاوره رایگان ما در این خصوص استفاده کنید.

طرح بندی چاپ کاتالوگ 

طرح بندی نیز مانند رنگ بندی می بایست مطابق یکسری اصول صورت گیرد. به طور مثال برای محصولاتی مانند محصولات دیجیتال و محصولات این چنینی می بایست یک طرح بندی منظم و در عین حال گیرا را داشته باشیم اما برای طراحی محصولات و یا خدمات بیشتر از نظم می بایست ذهن مخاطب را با طرح بندی درگیر نماییم. به طور مثال کاتالوگ یک شرکت رنگ فروشی می بایست یک طرح بندی فانتزی را نیز داشته باشد.

برای دریافت تبلیغ در جهت چاپ کاتالوگ در تهران همین حالا تماس بگیرید.

تصاویر مناسب برای چاپ کاتالوگ

تصاویر نقطه عطف یک کاتالوگ و یا یک طراحی و نقطه تلاقی طرح بندی و رنگ بندی می باشند و می بایست با هر دو آن ها سازگاری لازم را داشته باشد.

تصاویر گویای همه چیز هستند و می بایست یک هارمونی مناسب با رنگ ها ایجاد کنند.

شما می توانید در بخش نمونه کار های تهران پرینت اقدام به مشاهده نمونه کار های حرفه ای و متفاوت چاپخانه تهران نمایید.

همچنین شما می توانید از دیگر خدمات ما که شامل چاپ بروشور نیز می شود دیدن فرمایید.

منبع : https://tehran-print.com/%DA%86%D8%A7%D9%BE-%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D8%A7%D9%84%D9%88%DA%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/


  

101/8/22
10:9 ص

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم فیلتر پرس ها به دو نوع دستی و اتوماتیک تقسیم می شوند، در فیلتر پرس دستی صفحات فیلتر پرس با نیروی انسانی و به صورت دستی باز و بسته می شوند ولی در نوع اتوماتیک، باز شدن صفحات فیلتر پرس کاملا به صورت اتوماتیک و طبق برنامه ای که به فیلتر پرس داده می شود عمل می کند و همین نحوه عملکرد صفحات است که فیلتر پرس را به دو نوع دستی و اتوماتیک تبدیل می کند. 
پس همانطور که گفتیم، سیستم باز و بسته شدن صفحات می تواند به دو صورت دستی و اتوماتیک صورت گیرد و همین امر موجب تفاوت زیادی در تعیین قیمت فیلتر پرس می شود.

صفحات فیلتر پرس:

در قسمت مربوط به صفحات فیلتر پرس دو مورد برای ما بیشترین اهمیت را دارد که عبارتند از:

  1. تعداد صفحات
  2. ابعاد صفحات

1.تعداد صفحات

تعداد صفحات نیز از دیگر عوامل مهم در تعیین قیمت فیلتر پرس می باشد، اینکه چه تعداد صفحه و با چه ابعادی مورد نیاز شما می باشد بستگی به ورودی و خروجی و در واقع میزان تولید شما دارد.

2.ابعاد صفحات

این صفحات از ابعاد 40*40 سانتی متر موجود می باشد تا 2*2 متر، بدیهی است هر چقدر اندازه ی این صفحات بزرگتر باشد ابغاد دستگاه فیلتر پرس نیز بزرگتر می شود و به همین سبب قیمت دستگاه نیز افزایش می یابد.

جنس پارچه فیلتر پرس:


طبیعی است که جنس پارچه فیلتر پرس نیز در تعیین قیمت فیلتر پرس تاثیر گذار خواهد بود جنس پارچه فیلتر پرس انواع گوناگونی دارد که در زیر آنها را نام برده ایم:


1.پارچه فیلتر پرس کتانی(پنبه ای)
2.پارچه فیلتر پرس پلی استر
3.پارچه فیلتر پرس پلی آمید
4.پارچه فیلتر پرس پلی پروپیلن
قابل ذکر است پارچه فیلتر پرس به تفصیل در مقاله فیلترپرس چیست مورد بررسی قرار گرفته است.

کیفیت و جنس صفحات فیلتر پرس:


تعیین جنس صفحات بستگی به نوع پالپ تولید شده در کارخانه دارد، صفحات فیلتر پرس از سه جنس پلاستیک، فایبر گلاس و فلز می توانند انتخاب شوند.
مثلا در صنعت تصفیه روغن جنس صفحات حتما باید از فلز باشد در غیر اینصورت در حرارت بالا آسیب خواهد دید و همین انتخاب جنس صفحات که از سه نوع مختلف می تواند باشد در تعیین قیمت فیلترپرس تاثیر گذار است.


وسایل مورد استفاده در تابلو برق فیلتر پرس:


وسایل مورد استفاده در تابلو برق فیلتر پرس شامل:

  1. کنتاکتور
  2. کلید حرارتی
  3. حفاظ
  4. رله
  5. PLC

که هر کدام از این وسایل مورد استفاده در تابلو برق انواع متفاوتی دارد و قیمت متفاوتی نیز در پی خواهد داشت و همین امر در تعیین نهائی قیمت فیلتر پرس تاثیر گذار است.

 


وسایل مورد استفاده در قسمت هیدرولیک فیلتر پرس: 


مورد آخر که در تعیین قیمت فیلتر پرس تاثیر گذار است وسایل مورد استفاده در قسمت هیدرولیک فیلتر پرس است.
فیلتر پرس به چند گروه تقسیم می گردد: فیلتر پرس دستی، فیلتر پرس اتومات، فیلترپرس نیمه اتومات و فیلتر پرس هیدرولیک قیمت هر کدام از این دستگاه مجزا می باشد که شما می توانید جهت اطلاع دقیق از قیمت ها با کارشناسان مربوطه ما تماس حاصل نمایید. همچنین فیلتر پرس های دست دوم بطور معمول دارای نشتی و مشکلات فنی بسیاری است به همین جهت توصیه متخصصین شرکت دنافنون به شما این است که فیلتر پرس کاملا نو تهیه کنید تا در هزینه های طویل المدت شما نیز صرفه جویی شود.
شرکت ما مفتخر است دستگاه های فیلترپرس را در سراسر ایران ارسال کرده و همینطور صادرات دستگاه را در کارنامه خود داشته باشد.

 

 

 

 


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ