سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

98/11/7
5:52 ع

بدون شک شما هم تاکنون بارها و بارها نام وردپرس را شنیده اید و میدانید که دنیای امروزه و به ویژه دنیای تکنولوژی وبسایت ها بدون وردپرس هیچ خواهد بود. عده بسیاری از افراد هستند که علاقه مند به طراحی سایت بدون کدنویسی اند. همانطور که میدانید از جمله زبان های برنامه نویسی میتوان به جاوا و سی پلاس اشاره کرد که در واقع زبان هایی هستند که یادگیری آن ها آسان نخواهد بود و به همین دلیل است که ما میخواهیم به شما راه اندازی یک وبسایت حرفه ای توسط وردپرس را آموزش دهیم!

وردپرس چیست؟

وردپرس در واقع یک سیستم قدرتمند برای مدیریت محتوا به شمار می آید که البته کار کردن با آن نیازمند آموزش وردپرس است. وردپرس در واقع یک نرم افزار اپن سورس هم به شمار می آید که شما میتوانید به کمک آن هم وب سایت بسازید و هم وبلاگ و هم اپلیکیشن. به زبان ساده میتوان گفت که وردپرس برای سیستم های سایت ساز و همچنین پکیج ساز مورد استفاده قرار می گیرد که شما میتوانید به آسانی آن را   برای طراحی سایت وردپرسی مورد استفاده قرار دهید.

آموزش وردپرس

شما در سیستم های مدیریت محتوا و یا همان CMS هایی که آن ها را مشاهده خواهید کرد میتوانید از آن برای ساخت سایت با وردپرس استفاده کنید. گفته می شود که وردپرس یک سیستم رایگان است که هر کاربری در آن می تواند فایل هایی که مربوط به کار شماست را دانلود کنید و آنها را مورد استفاده قرار دهید. آنچه بدیهی است، نیاز به آموزش وردپرس است که به شما در این راه کمک خواهد کرد. وردپرس در واقع توسط فردی به نام مت مولنوگ ساخته شده است و هم اکنون به عنوان یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا در جهان شناخته شده است.

در آموزش وردپرس با پوسته آن آشنا خواهید شد!

یکی از مهم ترین بخش های استفاده از وردپرس در واقع تم است که همان طرح اصلی سایت شماست. شما در واقع یک قالب سایت را طراحی خواهید کرد که بیننده آن را خواهد دید و واضح ترین بخش هایی که در آن مشاهده می کنید، و نحوه قرار گرفتن بخش های مختلف و همچنین تعیین این نحوه قرارگیری است. البته کسانی که آموزش وردپرس را خواهند دید در نهایت متوجه خواهند شد که در وردپرس همچنان هم انعطاف پذیری هایی وجود دارد که میتوانید از آن ها استفاده کنید.

در واقع گفته می شود که سایت های وردپرسی رایگان هستند و برای استفاده از آن ها نیازی نیست که شما از بخش های اختصاصی استفاده کنید.

آموزش وردپرس

آموزش وردپرس در موتورهای جست و جو

به دید کلی میتوان گفت که وردپرس به گونه ای طراحی شده است که شما میتوانید آن را در موتورهای جست و جو به عنوان یکی از بهترین ها و محبوب ترین ها مشاهده کنید. البته هرگز نباید این نکته را از یاد ببرید که توجه به سئو و یا همان نکاتی که برای بهینه سازی سایت مورد استفاده قرار می گیرند را نباید از یاد ببرید. توصیه اکید ما به کسانی است که می خواهند اس وردپرس برای سایت خودشان استفاده کنند. این افراد در آموزش وردپرس یاد میگیرند که چگونه سایت وردپرسی خود را به یکی از محبوب ترین ها در موتورهای جست و جو تبدیل کنند!

چرا آموزش وردپرس؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا نیازمند آموزش وردپرس هستید وقتی میتوانید از محیط های دیگر هم استفاده کنید؟

در واقع گفته می شود که محیط های مختلفی مانند وردپرس وجود دارد که شما میتوانید آن ها را به عنوان سیستم های مدیریت محتوا معرفی کنید. اما حقیقت این است که طبق آماری که توسط سایت وردپرس اعلام شده است، هم اکنون حدود 33 درصد از کل وبسایت ها از وردپرس استفاده می کنند. این سیستم در واقع از نظر موتورهای جست و جو، سرعت بارگذاری و همچنین کیفیت خدماتی که ارائه می دهد جز برترین ها محسوب می شود و همچنین امنیت و افزونه های بسیاری را نیز به همراه دارد که باعث می شود جایگاه خوبی را در بین علاقه مندان به دنیای دیجیتال داشته باشد.

اگر شما هم میخواهید از آموزش وردپرس استفاده کنید، باید بدانید که این آموزش ها را باید به صورت کاملا جدی دنبال کنید و تمامی نکاتی که باید را در این زمینه بدانید تا بتوانید از یک سایت وردپرسی استفاده کنید!

 


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ