سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

97/8/28
6:35 ع

گاهی عکس آتلیه نوزاد به دلیل مشغله‌ای که مامان و بابا در اون گرفتار میشن، فراموش میشه. البته اونا هم حق دارن به‌خصوص اگه فرزند اولشون باشه که تجربه‌ای هم ندارن. چشم به هم میزنن نوزاد یک ماهش شده و دیگه نمیتونن عکسای نوزادی بگیرن.

برای این‌که این اتفاق نیفته بهتره هنگامی‌که عکس آتلیه بارداری میگیرین، یه برنامه‌ریزی هم برای عکس نوزادتون داشته باشین. از قبل وقت بگیرین و بدون دلواپسی منتظر باشین تا همکاران ما زمان مقرر با تماس بگیرن و یادآوری کنن.

عکس آتلیه نوزاد از پنج روزگی تا بیست روزگی خوب میشه. چون توی این مدت نوزاد هنوز اختیار بدن خودشو نداره و نرم و انعطاف پذیره. از پنج تا دوازده روزگی هنوز بدنش حالت‌های جنینی رو فراموش نکرده و آمادگی این حالات رو داره. در این ایام خواب سنگینی داره و به‌راحتی میشه در خواب ازش عکس گرفت. از دوازده تا بیست روزگی کمی مقاومت میکنه ولی بدنش حالت‌های انعطاف‌پذیری خودشو از دست نداده.

در حقیقت Newborn ها که تازه متولدشده‌ها هستن، از پنج روزگی آمادگی دارن که اونا رو به آتلیه بیارین یا از آتلیه بخواین‌ که یکی از عکاسان حرفه‌ای را با تمام وسایل دکوری به منزل شما بفرستن تا عکسای آتلیه‌ای از دلبندتون بگیرن.

وقت عکس آتلیه نوزادم گذشته چه کنم؟

اگه وقت آتلیه نوزادی گذشته، براتون عکسای نوزادی میگیریم ولی قول نمیدیم که حقیقتاً نوزادی از آب دربیاد. بعد از بیست روزگی مقاومت بدنش زیاد میشه و در مقابل فیگورای نوزادی مقاومت میکنه. غیرازاین، حالت صورت کوچولوش از نوزادی در میاد و چهره یک نوزادو نداره. به شانس بستگی داره که بتونیم عکسشو نوزادی دربیاریم؛ بنابراین پیشنهاد ما به شما اینه که زودتر اقدام کنین چون این روزا به سرعت میگذره و دیگه برنمیگرده.

عکس آتلیه نوزاد در منزل:

برای این‌که به شرایط بالا دچار نشین، همانطور که گفتیم، بهتره زمان عکاسی بارداری وقت آتلیه نوزاد را تعیین کنین تا ما به شما اطلاع بدیم. البته در روز مقرر اگه نمیتونین به آتلیه بیاین، قرار را کنسل نکنین چون وقت نوزادتون از دست میره. میتونین از همکاران بخواین در روز مقرر در منزل عکاسی نوزاد براتون انجام بدن. در این صورت مشاوره کوتاهی با همکاران در زمینه عادات خاص نوزادتان خواهید داشت تا بنا به همین عادات، عکاس شما بتونه تصمیم بگیره که چه وسایلی همراه خودش بیاره تا عکس نوزاد حالت آتلیه‌ای بگیره.

آتلیه نوزادی انتخاب کنید:

به خاطر داشته باشین که حتماً آتلیه نوزادی انتخاب کنین. عکاسی نوزاد صبر و حوصله زیادی میطلبه و عکاس نوزاد باید ورای عکاس کودک حوصله و لطافت داشته باشه. تمرکز عکاس در این زمینه باید بسیار زیاد باشه تا نه به نوزاد آسیب وارد بشه و نه بیدارش کنه.

وقتی عکاس، عکاس حرفه‌ای نوزاد باشه، با آرامش میتونه فیگورای لازمو به دلبندتون بده تا عکسای خاطره انگیزی داشته باشین. به دلیل خواب بودن نوزاد، لحظه‌ها در این نوع عکاسی بسیار مهمن و باید آ آن‌ها کمال استفاده را داشته باشین.

اعتماد به عکاس آتلیه نوزاد:

شما بابا و مامانا اگه بعد از تحقیق آتلیه نوزاد خوبی پیدا کردین و به حرفه‌ای بودن اون مطمئنین، کار را به کاردان بسپارین. البته اگه فیگورایی مد نظرتونه حتماً با عکاس در میون بزارین. اگه شما آرامش خودتونو در هنگام عکاسی نوزاد حفظ کنین، نوزاد و عکاس نیز آرامش خواهند داشت.

برای نوزاد معمولاً سعی میکنیم از سبد و سطل استفاده نکنیم مگر مامانو بابا بخوان. اگر قبل از دوازده روزگی نوزادتونو به آتلیه بیارین، حالت‌های اون طاق‌باز یا دمر خواهد بود. نوزدانی که عادت به دمر خوابیدن ندارن در مقابل این فیگور مقاومت می کنن و این مقاومتشونو با بیدار شدن میشه فهمید. اکثر اونا ولی قنداقو دوست دارن چون توی قنداق احساس امنیت میکنن. عکاس نوزاد در مورد حالت‌هایی که میخواد به دلبندتون بده حتماً با شما مشورت میکنه چون حفظ سلامت نوزاد از هر چیزی مهمتره.


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ