سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

99/11/6
11:7 ص

استوری قابلیت جدیدی است که اپلیکیشن اینستاگرام بسیار هوشمندانه به این اپلیکیشن محبوب اضافه کرد. و همانطور که می‌دانید این قابلیت بشدت به محبوبیت اینستاگرام افزود. طبق آخرین آنالیزهای انجام شده استوری 80 درصد بیشتر نسبت به یک پست دیده می‌شود. فقط همین عامل دلیلی بر این است که کاربران باید به صورت اصولی استفاده از استوری را فرا گیرند. در این مقاله ما در نظر داریم آموزش استوری را به طور کامل برای شما قرار دهیم. با نایس فالوور همراه باشید.

استوری چیست؟

ویژگی اصلی استوری ثبت وقایع و رویدادهای شخصی و روزمرگی کاربران است که آن را برای فالوورهای خود به اشتراک می‌گذارند. در حقیقت استوری را داستان‌ کوتاهی معرفی کرد که روزانه برای شما اتفاق افتاده و با ثبت این وقایع آن را برای دوستان و آشنایان به اشتراک می‌گذارید.

یکی از نکات بسیار مهم درباره استوری این است که عمر آن فقط بیست و چهار ساعت هست و بعد از آن به صورت خودکار حذف می‌شود. خوب راه حلی که وجود دارد کاربر استوری را به صورت هایلایت در مجموعه‌های مجزا ذخیره سازی کند. یا استوری‌ها را در گالری گوشی خود ذخیره کند.

تماشای استوری در اینستاگرام

اپلیکیشن را باز کنید و در صفحه feed همان صفحه‌ای که پست‌های جدید فالوورهای شما نمایش داده می‌شود. در بالای صفحه اکانت‌ها فالوورهای شما قابل نمایش است که بر روی هر کدوم کلیک کنید استوری‌های بیست و چهار ساعت قبل برای شما نمایش داده می‌شود. اگر در کنار اکانت فالوورهای شما یک دایره رنگی نمایان شد نشان دهنده این است که فالوور شما یک استوری جدید به اشتراک گذاشته است. برای تماشای بیشتر یا پیدا کردن استوری خاصی نوار استوری را به سمت راست بکشید تا استوری فرد مورد نظر خود را پیدا کنید.

در بالای صفحه Feed فقط استوری فالوورهای خود را می‌بینید اگر در نظر دارید استوری اشخاص دیگر که جزء فالوورهای شما نیست را تماشا کنید باید به صفحه Explore رفته در این صفحه استوری و پست‌های افرادی که از نظر سلیقه نزدیک به شما یا فالوورهای شما هست قابل مشاهده کردن است.

آموزش استوری گذاشتن در اینستاگرام

استوری گذاشتن یکی از ساده‌ترین کارهاست که به سادگی قابل انجام است. برای این منظور کافیست در صفحهFeed  بر روی آیکون اسم خود در نوار استوری کلیک کنید یا بر روی آیکون دوربین عکاسی در بالا صفحه سمت چپ کلیک کنید. وارد صفحه جدیدی می‌شوید که در این صفحه به راحتی قادر به استوری گذاشتن هستید.

برای استوری گذاشتن کافیست با دوربین گوشی از خود عکس یا فیلم تهیه کنید یا با انتخاب عکس یا فیلم از گالری گوشی استوری بگذارید. بعد از انتخاب عکس یا فیلم مورد نظر خود بهتر است فیلتری برای زیبای بیشتر استوری انتخاب کنید و بر روی عکس خود قرار دهید در اینستاگرام فیلترهای بسیار جذاب و دیدنی برای کاربران فراهم شده است که استفاده از آنها بسیار ساده است. از دیگر امکانات می‌توان به متن در استوری اشاره کرد شما می‌توانید برای استوری یک متن زیبا با فونت دلخواه بنویسید.

بعد از انجام این مراحل بر روی کلمه Your Story کلیک کنید تا استوری شما انتشار یابد. حتما به این نکته توجه کنید استوری شما بیست و چهار ساعت بیشتر قابل نمایش نیست. برای نمایش بیشتر آن را هایلایت کنید. در ادامه نحوه هایلایت کردن یک استوری را توضیح می‌دهیم تا پایان مقاله آموزش استوری همراه نایس فالوور باشید.

منبع مطلب


  

99/11/5
3:49 ع

مداد آبرنگی 60 رنگ فابر کاستل

برای نقاشی کردن سبک های مختلف و ابزار نقاشی متفاوتی وجود دارد. یادگیری حرفه ای کار با هر یک از ابزار نقاشی از قبیل مداد رنگی، آبرنگ، پاستل، و ... نیازمند زمان زیادی می باشد. یکی از ابزار پر طرفدار نقاشی که کار کردن با آن نیازمند مهارت بالایی می باشد آبرنگ است. نقاشی های آبرنگی بسیار زیبا و پر طرفدار هستند. 

اگر مشتاق کشیدن نقاشی های آبرنگی زیبا هستید و مهارت بالایی در استفاده از آبرنگ ندارید، ما به شما مداد آبرنگی های فابر کاستل را پیشنهاد می دهیم. کار کردن با مداد آبرنگی های فابر کاستل تجربه ای جدید و لذت بخش در نقاشی را به شما هدیه می دهد. مداد آبرنگی 60 رنگ فابر کاستل مدل Sketch ابزاری کامل و بی همتا برای لذت بردن شما از آثار بی همتای سبک آبرنگی است. 

به لطف 60 رنگ موجود در این بسته و قابلیت ترکیب پذیری رنگها شما قادر به استفاده از تمام رنگهای ممکن در نقاشی آبرنگی خواهید بود و هیچ گونه محدودیتی نخواهید داشت. استفاده از این محصول شگفت انگیز فابر کاستل به 2 روش امکان پذیر است. در روش اول شما می توانید نوک مداد آبرنگی خود را خیس کرده و شروع به طراحی و رنگ آمیزی با این مداد های آبرنگی شوید. در روش دوم شما می توانید بدون خیس کردن نوک مداد ها، همانند مداد رنگی از این ابزار استفاده کنید و پس از رنگ آمیزی قلموی آبرنگ را مرطوب کرده و به شکل دلخواه روی نقاشی بکشید و از جادوی مداد های آبرنگی و ترکیب رنگها لذت ببرید و نقاشی آبرنگی بینظیر خود را خلق کنید. شما همچنین می توانید از این تکنیک نقاشی به صورت ترکیبی با تکنیکهایی مثل مداد رنگی و پاستل در نقاشی خود استفاده کنید و نقاشیهای خلاقانه و بینظیری را خلق کنید. 

 

مداد آبرنگی 60 رنگ فابر کاستل مدل Sketch محصولی با کیفیت تولید بسیار بالا می باشد. نوک این مداد ها مقاومت زیادی دارند و نگرانی بابت شکستن نوک مداد هنگام نقاشی و یا تراشیدن نخواهید داشت. در بسته این محصول فابر کاستل در کنار 60 مداد آبرنگی مرغوب، 1 عدد قلمو، 1 عدد مداد طراحی، یک پاک کن و یک تراش فابر کاستل موجود می باشد و شما همه ابزار مورد نیازتان را در دسترس خواهید داشت.

اگر به دنبال تجربه ای جدید و هیجان انگیز در نقاشی هستید، با خرید مداد آبرنگی 60 رنگ فابر کاستل هر آنچه را برای این تجربه شگفت انگیز احتیاج داشته باشید برایتان فراهم می شود.

 


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ