سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

98/8/5
8:38 ع

 

Php یک زبان برنامه نویسی برای طراحی سایت است که برای خلق صفحات وب با کاربرد ها و ویژگی های بسیار عالی در تمام زمینه ها استفاده می شود. اگر با دنیای وب آشنایی داشته باشید نام php را به دفعات بسیار زیاد از گوشه و کنار شنیده اید. زبان برنامه نویسی php که به صورت open source طراحی شده است از جمله زبان های بسیار کاربردی است که می تواند توسط هر شخصی ارتقا یابد. با توجه به باز بودن کد های اصلی آن، هر لحظه امکان تغییرات کارآمد در آن وجود دارد و به همین دلیل امنیت بسیار زیادی خواهد داشت که همین امر محبوبیت آن را افزایش می دهد. به طور کلی می توان گفت که php برای ساخت صفحات وب به صورت پویا یا داینایک طراحی شد که برای کاربرد های متفاوتی می تواند با سایر زبان های برنامه نویسی به راحتی ارتباط برقرار کند.

 

 

شناخت سایر کاربردهای php

 

برای آشنایی با برخی از ویژگی های زبان طراحی سایت php می توان به کد نویسی سریع، خلاصه نویسی اسکریپت ها و پورت ها، برقراری ارتباط با سایر دیتابیس ها و در نهایت عدم لزوم ایجاد نوع داده  برای سایر داده ها اشاره کرد. از دیگر ویژگی های بسیار خاص این زبان می توان وجود کتابخانه ها برای سایر کاربرد ها و اهداف طراحی سایت اشاره کرد که قابلیت ارتباط با سایر پروتکل ها را فراهم می کند. اگر شما زبان php را برای ساخت و طراحی سایت خود انتخاب کنید، در صورت بوجود آمدن هر مشکلی می توانید به راحتی با یک جستجوی کوچک در گوگل چندین راه حل برای حل مشکل خود پیدا کنید. در حال حاضر روش های بسیار زیادی برای طراحی سایت و ساخت صفحات وب پدید آمده است که یکی از محبوب ترین آنها سیستم مدیریت محتوای wordpress می باشد. جالب است که بدانید وردپرس توسط زبان حرفه‌ای php نوشته شده است و بیشتر خواص و کاربرد های این زبان را در خود جای داده است که از جمله آن ها می توان به امنیت بالا اشاره کرد.

 

 

  چرا باید php یاد بگیریم؟

 

چون PHP روی تمام سیستم عامل ها و پلتفرم های مختلف اجرا می شود.
زبان php تقریبا با تمام سرور ها هماهنگ است و در کمترین زمان میتوان پیاده سازی کرد.
زبان PHP شیرین و آسان است و برای شروع برنامه نویسی وب سایت خیلی کارآمد است.
چون از بیشتر دیتابیس ها پشتیبانی می کند.
php رایگان است و برای همیشه می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

 

 

  پیش نیاز های این دوره:

 

1- آشنایی با دوره html – css که می توانید این دوره را در لینک زیر تهیه کنید.

 

  خرید و دانلود دوره css

 

  خرید و دانلود دوره html

 

2- کار با کامپیوتر در حد وصل شدن به اینترنت

3- داشتن وقت و انگیزه کافی

4- توانایی پرداخت هزینه دوره

5- آشنایی مقدماتی برای کار با رایانه

 

 

  اشتغال و درآمد زایی:

 

کسانی که در دوره های متخصص فرانما شرکت می کنند با هدف رسیدن به اشتغال و درآمدزایی آن را انتخاب می کنند. سرفصل های دوره برگزاری فرانما مهمترین مباحثی هستند که در بازار کار نیاز دارید و بایدتسلط کامل به آن ها داشته باشید. به همین خاطر شرکت فرانما  دوره ها را با تمامی مباحث به صورت عملی و در قالب پروژه آموزش داده است تا شما بتوانید به نحو احسن با آن حوزه آشنا شوید.

 

 

  با آپدیت همیشگی فرانما به روز باش:

 

همانطور که می دانید امروزه سرعت و پیشرفت فناوری روز به روز در حال زیاد شدن است و هروز شاهد تکنولوژی های جدید در عرصه برنامه نویسی هستیم. بنا براین اگر در این بازار پر رونق با دیگران به رقابت بپردازیم ، حتما باید به روز باشیم. اگر می خواهید در دنیای بزرگ برنامه نویسی به یک متخصص حرفه ای تبدیل شوید ، باید همیشه مجهز به آخرین ابزار ها و تکنولوژی عرصه وب باشید.
به همین دلیل دوره های آکادمی فرانما همیشه در حال به روز رسانی هستند و دوره های فرانما به صورت 3 ماه پشتیبانی کاملا رایگان خواهد بود. پس با شرکت در دوره های بزرگ فرانما زمینه شغلی خود را گسترش دهید.

 

 

  مستقیم وارد بازار کار شوید

 

ما همیشه در فرانما گفتیم آموزش هایی که تدریس می شود باید حتما منطبق با نیاز بازار کار باشد ، بنابراین همیشه در حال جست و جو دانشجویان مستعد در این زمینه هستیم. شما طی دوره های آموزشی فرانما همه فعالیت های علمی و تجربی را مورد ارزیابی قرار می گیرد.

 

 

  آموزش کلاس آنلاین بهتر از حضوری:

 

مشکلاتی که برای برگزاری کلاس های غیر حضوری دانشجویان ایجاد می شود، نداشتن تمرکز و تمایل به پیگیری دوره است.
اما ما در فرانما این امکان را برای شما فراهم کریدم که اگر مشکلی در روند کار داشتید می توانید در قسمت نظرسنجی سایت سوال بپرسید تا اساتید مربوطه به دوره جواب سوالات را برای شما ارسال کنند.

 

 

  گواهینامه معتبر ( دارای مهر برجسته ) از فرانما دریافت کنید:

 

پس از گذراندن دوره مدرک گواهینامه پایان دوره نیز به شما تعلق خواهد گرفت.  ( دارای مهر برجسته )

 

 

  برگزاری آزمون دوره:

 

می توانید برای پیشرفت خودتان در آزمون دوره مربوطه شرکت کنید و نتیجه پیشرفت خودتان به صورت رایگان و آنی مشاهده کنید.

 

 

  پشتیبانی دوره به چه صورت است:

 

می توانید سوال های خود را در قسمت نظرات و یا به صورت وبینار با مدرس در ارتباط باشید ، بابت پشتیبانی خیالتون راحت باشه، 3 ماه پشتیبانی رایگان از طرف فرانما

 

https://faranema.com/product/comprehensive-php-language-course


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ