سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

100/3/22
7:35 ع

ناپلئون هیل (26 اکتبر 1883 - 8 نوامبر 1970) نویسنده آمریکایی بود که یکی از اولین تولید کنندگان سبک مدرن ادبیات موفقیت شخصی بود.

زندگی و آثار:
هیل در یک کابین یک اتاقه در نزدیکی شهر پوند آپالاچی در جنوب غربی ویرجینیا به دنیا آمد .

پدر و مادر وی جیمز مونرو هیل و سارا سیلوانیا ( بلر ) و نوه جیمز مدیسون هیل و الیزابت (جونز) بودند. پدربزرگ وی از انگلیس به ایالات متحده آمد و در سال 1847 در جنوب غربی ویرجینیا اقامت گزید .

مادر هیل وقتی او نه ساله بود درگذشت و پدرش دو سال بعد دوباره ازدواج کرد.

در سن 13 سالگی ، هیل شروع به نوشتن به عنوان "خبرنگار کوه" کرد ، در ابتدا برای مقاله پدرش. وی بعداً از درآمد خود به عنوان خبرنگار برای ورود به دانشکده حقوق استفاده کرد ، اما خیلی زود به دلیل کمبود بودجه انصراف داد.

چه کسی از ناپلئون هیل الهام گرفته است؟
هیل نوشت که نقطه عطف زندگی او تعیین تکلیف در سال 1908 برای مصاحبه با صنعتگر و خیرخواه اندرو کارنگی (درگذشته 1919) بود. در سال 1908 ، کارنگی در میان قدرتمندترین مردان جهان بود.

پس از مرگ کارنگی ، هیل نوشت که کارنگی در آن زمان واقعاً با او ملاقات کرده و او را به مصاحبه با افراد ثروتمند دعوت کرده است تا فرمولی ساده برای موفقیت کشف کند ، و او مصاحبه با بسیاری از افراد موفق آن زمان را ادامه داده است .

تقدیرنامه ها در کار چند جلدی او در سال 1928 " قانون موفقیت" ، که 45 نفر از آنها را مطالعه کرده بود ، " اکثر این مردان از فاصله نزدیک ، به طور حضوری" ذکر شده است ، مانند کسانی که مجموعه کتاب به آنها اختصاص داده شده بود ، اندرو کارنگی ، هنری فورد و ادوین سی بارنز (همکار توماس ادیسون ). هیل گزارش داد که کارنگی معرفی نامه ای به فورد به وی داده است ، که هیل گفت سپس او را به الکساندر گراهام بل ، المر آر گیتس ، توماس ادیسون و لوتر بوربانک معرفی کرده است .

طبق گفته ناشران ، انتشارات دانشگاه رالستون (مریدن ، کانکشن ) ، تأییدیه های قانون موفقیت را ویلیام اچ تافت ، سیروس اچ کی کورتیس ، توماس ادیسون ، لوتر بوربانک ، EM استاتلر ، ادوارد دبلیو بوک و جان ارسال کردند. د . راکفلر

در لیست تقدیرنامه ها ، از جمله کسانی که هیل نوشت که وی شخصاً مصاحبه کرده است ، شامل Rufus A. Ayers ، John Burroughs ، Harvey Samuel Firestone ، Elbert H. Gary ، James J. Hill ، George Safford Parker ، Theodore Roosevelt ، Charles M. Schwab است. ، فرانک A. واندرلیپ ، جان درخواست Wanamaker ، FW وول ورث ، دانیل Thew رایت ، و ویلیام ریگلی، جونیور .

بازدیدهای روح:
در سالهای رو به زوال خود ، هیل دیدارهای ارواح را در فصل 12 کتاب خود ، رشد ثروتمند ، به صراحت شرح داد . With Peace of Mind (1967). وی آنها را به عنوان دوستان غیبی ، ناظران غیبی ، موجودات عجیب و غریب ، و مکتب بزرگ استادانی که تحت نظر او بودند و "مکتب خرد" حفظ می کنند ، توصیف کرد.

هیل اظهار داشت که "استاد" با او شنیدنی صحبت کرد و دانش پنهانی را آشکار کرد. هیل همچنین اصرار دارد که استادان "می توانند خود را از بدن جدا کنند و بلافاصله به هر مکانی که انتخاب می کنند سفر کنند تا دانش اساسی را بدست آورند یا دانش را مستقیماً از طریق صدا به هر شخص دیگری بدهند." رشد غنی ! با آرامش خاطر به شدت تحت تأثیر صدای روح هیل قرار گرفت . هیل به "استاد" استناد می کند و می گوید ، "بیشتر آنچه او قبلاً گفته در فصل های این کتاب به شما ارائه شده است یا در فصل های دیگر دنبال خواهد شد."

معنویت گرایی هیل تحت تأثیر تجربه منفی او از مذهب سازمان یافته از کودکی بود. تا اواخر عمر ، هیل دیدگاه یهودی-مسیحی غیرمذهبی داشت.

فلسفه از موفقیت:
عکسی از ناپلئون هیل ، در حال خواندن کتاب او "فکر کنید و ثروتمند شوید" ، که در سال 1937 گرفته شده است
" فلسفه موفقیت" هیل به عنوان فرمولی برای موفقیت پاره پاره ها ارائه شد که در ابتدا در سال 1928 در دوره مطالعاتی چند جلدی قانون موفقیت ، بازنویسی نسخه خطی سال 1925 منتشر شد (که در نهایت در سال 2011 منتشر شد).

این فرمول بیشتر برای دوره های مطالعه در خانه ، از جمله مجموعه هفده جلدی "دینامیک ذهنی" که در سال 1941 به پایان می رسد ، شرح داده شد.

هیل آزادی ، دموکراسی ، سرمایه داری و هماهنگی را از پایه های " فلسفه موفقیت" خود دانست. وی اظهار داشت که بدون این پایه ها ، دستاوردهای شخصی امکان پذیر نیست. او ادعا کرد که فلسفه او برتر از دیگران است و اصول آن مسئول موفقیت آمریکایی ها است. هیل دلیل این شکست احساساتی مانند ترس و خودخواهی است.

" راز " دستاورد به طرز دلخواهی به خوانندگان "فکر کن و ثروتمند شو" وعده داده شد ، اما هیل اصرار داشت که خوانندگان اگر این موفقیت را برای خود کشف کنند ، بیشترین سود را خواهند برد. اگرچه او به صراحت این راز را در کتاب شناسایی نکرد ، اما 20 صفحه از کتاب را ارائه داد :

"اگر شما واقعا تمایل پول تا کاملا خود را که تمایل یک وسواس است، شما می خواهد بدون مشکل در متقاعد کنید که شما را از آن به دست آوردن. هدف این است که پول بخواهید و داشتن آن چنان مصمم باشید که خود را متقاعد کنید که آن را خواهید داشت. . . شما نیز ممکن است می دانم، حق در اینجا، که شما هرگز نمی تواند ثروت در مقادیر بزرگ دارند مگر اینکه شما خودتان کار را به یک گرما سفید از تمایل برای پول، و در واقع باور شما خواهد آن را در اختیار دارند. "

ناپلئان هیل در مقدمه اظهار داشت که " رازی " که کارنگی "بی خیال آن را به ذهن من انداخت " همچنین مانوئل ال. کیزون (کمیسار مقیم جزایر فیلیپین) را به "کسب آزادی برای مردم خود" و ادامه داد به عنوان اولین رئیس جمهور آن و گرچه او در طول کتاب به طور مکرر از "اشتیاق به پول" می گوید ، اما همچنین پیشنهاد می کند که این "راز" او به هیچ وجه نیست.

در مقابل ، او در پایان اولین کتاب خود ، قانون موفقیت ، نه سال قبل ، راز خود را به عنوان قانون طلایی معرفی می کند: فقط با همکاری هماهنگ در همکاری با افراد یا گروه های دیگر افراد و در نتیجه ایجاد ارزش و سود. برای آنها یک موفقیت پایدار برای خود ایجاد خواهد کرد.

او مفهوم "هدف اصلی مشخص" را به عنوان چالشی پیش روی خوانندگان خود قرار داد تا از خود بپرسند ، "من واقعاً به چه چیزی اعتقاد دارم؟" طبق گفته هیل ، "98?" مردم اعتقاد راسخ داشتند و یا اعتقاد راسخ نداشتند ، و این موفقیت را از دسترس آنها خارج می کند.

هیل از داستان پسرش بلر استفاده کرد ، که به گفته او الهام بخش او بود زیرا اگرچه بلر بدون گوش به دنیا آمد و اگرچه پزشک به هیل گفت که پسرش نه می تواند بشنود و نه حرف بزند ، بلر قادر به شنیدن بود و تقریباً عادی صحبت کنید هیل گزارش می دهد که پسرش ، در آخرین سال دانشگاه خود ، فصل دوم نسخه خطی فکر کن و ثروتمند شوید ، راز هیل را "برای خودش" کشف کرد و به "صدها و هزاران" از افرادی که نمی شنیدند یا صحبت.

از سال 1952 تا 1962 ، هیل فلسفه موفقیت شخصی خود را - سخنرانی هایی درباره علم موفقیت در ارتباط با W. Clement Stone تدریس کرد . در سال 1960 ، هیل و استون یکی از نویسندگان کتاب موفقیت با نگرش ذهنی مثبت بودند . نورمن وینسنت پیل است نقل گفت: "این دو مرد [هیل و سنگ] هدیه ای نادر از الهام بخش و کمک به مردم ... در واقع، من آنها را هر دو شخصی مدیون بدهی از قدردانی برای هدایت مفید من از نوشته های خود را دریافت کرده اند."

Think and Grow Rich همچنان پرفروش ترین کتاب های ناپلئون هیل است. (در سال 2007 ، لیست پرفروش ترین مجله Business Week ، Think and Grow Rich را به عنوان ششمین کتاب پرفروش کتاب شومیز معرفی کرد). این فهرست در لیست کتابهای John C. Maxwell "A Lifetime" Must Read "قرار دارد.

فروش کتاب های هیل نشان دهنده جذابیت مداوم افسانه "رمز" موفقیت است. هیل ادعای بینش در مورد نژادپرستی ، برده داری ، ظلم ، شکست ، انقلاب ، جنگ و فقر را داشت و گفت که غلبه بر این موانع با استفاده از " فلسفه موفقیت" وی مسئولیت هر انسانی است.

مرگ:
ناپلئون هیل در 8 نوامبر 1970 درگذشت. در حالی که علت مرگ وی مشخص نیست ، اما فیلم های ویدئویی مربوط به سالهای آخر وی نشان می دهد که وی دارای علائم پارکینسون از جمله لرزش های قرص است.

50 نقل قول ناپلئون هیل که از نیکولا تسلا یکی از دانشمندان بزرگ الهام گرفته بود:
قبل از صحبت ، دو بار فکر کنید ، زیرا کلمات و نفوذ شما بذر موفقیت یا شکست را در ذهن شخص دیگری می کارد. "

شما می توانید هر چیزی که شما می خواهید می شود، اگر فقط شما باور با اعتقاد راسخ کافی و متناسب با ایمان خود را. برای ذهن هرچه تصور کند و باور کند ، ذهن می تواند به آن دست یابد. "

اگر نمی توانید کارهای بزرگ انجام دهید ، کارهای کوچک را به طرز عالی انجام دهید. "

موفقیت به کسانی می رسد که آگاهانه به موفقیت می رسند. "

دستاورد بزرگ معمولاً از فداکاری بزرگ حاصل می شود و هرگز نتیجه خودخواهی نیست. "

ذهن محدودیتی ندارد جز مواردی که ما تصدیق می کنیم ، فقر و ثروت هم فرزندان تفکر هستند. "

بیشتر افراد بزرگ تنها یک قدم فراتر از بزرگترین شکست خود به بزرگترین موفقیت خود رسیده اند . "

هر ایده ، برنامه یا هدفی ممکن است از طریق تکرار فکر در ذهن قرار گیرد . "

درست قطعی طرح برای انجام خود را میل و در یک بار آغاز خواهد شد، که آیا شما آماده است یا نه، برای قرار دادن این هستند طرح به عمل . "

وقتی خواسته های شما به اندازه کافی قوی باشد ، به نظر می رسد دارای قدرت های فوق بشری برای دستیابی به آنها هستید. "

نقطه شروع همه موفقیت ها میل است . این را مدام در ذهن داشته باشید . خواسته ضعیف را به نتایج ضعیف، فقط به عنوان یک کوچک آتش می سازد کوچک مقدار حرارت. " 

هدف است رویای با یک ضرب الاجل. " 

فرصت اغلب به صورت بدبختی یا شکست موقتی مبدل می شود. " 

هر آنچه ذهن شما تصور و باور کند ، می تواند به آن دست یابد. " 

نیمی از عمر شما طول می کشد تا اینکه کشف کنید زندگی یک پروژه است که خودتان انجام می دهید. " 

هر ناملایمات ، هر شکست ، هر شکست قلبی ، بذر یک سود مساوی یا بیشتر را به همراه دارد. " 

همه با شکست روبرو می شوند. این ممکن است یک قدم یا یک سکندری بلوک ، بسته به روانی نگرش که با آن مواجه شده است. "

اگر خود را تسخیر نکنید ، خود تسخیر خواهید شد. " 

به معنای واقعی کلمه درست است که شما می توانید با کمک به دیگران در موفقیت ، بهترین و سریعترین موفقیت را کسب کنید. " 

موفقیت در هر سنی خوب است ، اما هرچه زودتر آن را پیدا کنید ، لذت بیشتری خواهید برد. " 

ذهن خود را بر روی یک هدف مشخص قرار دهید و مشاهده کنید که دنیا با چه سرعتی کنار می گذارد تا شما را رد کند. " 

شما ذهن و ذهن خود را دارید. از آن استفاده کنید و به تصمیمات خود برسید. "

پیروزی همیشه برای شخصی که حاضر به قطع جنگ نیست ، ممکن است. "

اگر شما نمی دیدن ثروت های بزرگ در خود تخیل ، شما می خواهد هرگز دیدن آنها را در موجودی بانکی خود را. "

وقتی شکست می آید، آن را به عنوان یک سیگنال که خود را طرح می صدا نیست، بازسازی این برنامه ، و بادبان مجموعه ای یک بار دیگر به سمت آرزو خود را به هدف . "

مثبت ذهن راه می توان آن را انجام می یابد. ذهن منفی به دنبال همه راه هایی است که نمی توان آن را انجام داد. "

برای ستاره شدن ، شما باید نور خود را بدرخشید ، مسیر خود را دنبال کنید و نگران تاریکی نباشید ، زیرا این زمانی است که ستاره ها بیشترین درخشش را می کنند. "

نردبان موفقیت هرگز در اوج شلوغ نیست. "

صبر ، استقامت و تعریق ترکیبی بی نظیر برای موفقیت است. "

راه موفقیت ، راه جستجوی مستمر دانش است . "

منتظر نمانید زمان خواهد هرگز درست و مناسب باشد. شروع جایی که شما ایستاده، و کار هر ابزار شما ممکن است در دستور خود را بهتر و ابزار خواهد یافت می شود که شما به همراه. "

عمدا به دنبال شرکت از افرادی که تحت تاثیر شما را به فکر کردن و عمل در ساختمان زندگی مورد نظر شما. "

شما استاد سرنوشت خود هستید . شما می توانید بر محیط خود تأثیر بگذارید ، هدایت و کنترل کنید . شما می توانید زندگی خود را همانطور که می خواهید بسازید. " 

قدرت و رشد تنها با تلاش و مبارزه مداوم حاصل می شود. " 

بیشتر به اصطلاح شکست ها فقط شکست های موقتی هستند. " 

ترس هستند چیزی بیش از یک حالت ذهنی . " 

تنها محدودیت های ما محدودیت هایی است که در ذهن خود ایجاد کرده ایم. " 

ذهن ما با افکار مسلطی که در ذهن خود داریم مغناطیسی می شود و این آهن ربا ها نیروها ، مردم ، شرایط  زندگی را که با ماهیت افکار غالب ما هماهنگ است ، جذب می کنند . " 

علت افسردگی به طور مستقیم در عادت جهانی که سعی در برداشت بدون کاشت دارد ، قابل ردیابی است. " 

هرچه بیشتر بدهی ، بیشتر به تو برمی گردد. " 

مردی که بیش از مبلغی که برایش پرداخت می شود کار کند ، به زودی بیش از آنچه که او پرداخت می کند ، دستمزد می گیرد. " 

قبل از صحبت ، دو بار فکر کنید ، زیرا کلمات و تأثیر شما بذر موفقیت یا شکست را در ذهن شخص دیگری کاشته است. " 

برخی از مردم رویای موفقیت را در سر می پرورانند ، در حالی که بقیه از خواب بیدار می شوند و در این زمینه سخت کار می کنند. " 

شاید خوب بخاطر داشته باشید که هیچ چیز جز خودتان نمی تواند برای شما موفقیت به همراه آورد. 

اکثریت از مردان با شکست عدم تداوم در ایجاد طرح های جدید را به جای آن که شکست دیدار خواهد کرد. " 

همه دستاوردها ، همه ثروت های کسب شده ، از یک ایده شروع می شوند. " 

وقتی خودتان راجع به آنچه می خواهید صحبت کردید ، درست جایی است که دیگر صحبت نکنید و گفتن آن را با عمل شروع کنید. " 

اگر قبل از رسیدن به هدف خود منصرف شوید ، یک سوال را ترک می کنید. یک ترک کننده هرگز برنده نمی شود و یک برنده هرگز انصراف نمی دهد. " 

است وجود دارد یکی با کیفیت که یکی باید دارای به نفع خود، و آن این است معرفه از هدف ، به دانش از آنچه که می خواهد ، و سوختن تمایل به داشتن آن است. " 

شما قبل از گرفتن می دهید. "

منبع: کوین یار


  

100/3/22
5:25 ع

امروزه داشتن لپ تاپ به امری واجب تبدیل شده است. دیگر بیشتر کارها اینترنتی شده است و سرگرمی افراد در دنیای مجازی فرو رفته است. تلفن های همراه جز گجت هایی هستند که همیشه ما را به دنیای اینترنت متصل می کنند. اما تلفن های همراه هیچگاه نمی توانند جای خالی یک لپ تاپ را پر کنند. بودجه مهم ترین فاکتور در خرید لپ تاپ است که بسیاری برای اینکه بودجه بسیار محدودی دارند اقدام به خرید لپ تاپ نمی کنند. برای همین من تصمیم گرفتم تا بهترین لپ تاپ ارزان قیمت را به شما معرفی کنیم که هر فردی بتواند با توجه به بودجه خود یک لپ تاپ بخرد و از آن استفاده کند.

متاسفانه امروزه قیمت لپ تاپ ها بسیار افزایش پیدا کرده است به طوری که ضعیف ترین لپ تاپ در حال حاضر چندین میلیون تومان می شود. برای همین دیگر نمی توان با چند میلیون تومان یک لپ تاپ خوبی و عالی خرید و از آن استفاده کرد. من تمام تلاش خود را کردم که از بین لیستی انبوه از لپ تاپ ها بهترین ها را پیدا کنم و به شما معرفی کنم.

 

لپ تاپ ارزان قیمت

قبل از اینکه به معرفی بهترین مدل های لپ تاپ ارزان قیمت بپردازیم بهتر است قبل از آن کمی درباره ی مفهوم لپ تاپ ارزان قیمت صحبت کنیم. بسیاری با یک نگرش نادرست و غلط از لپ تاپ های ارزان به سمت خرید می روند و بعدها پشیمان می شوند. نگرش های غلط در باره ی لپ تاپ های ارزان قیمت به دو دسته تقسیم بندی می شود:

این لپ تاپ ها به هیچ دردی نمی خورند:

درست است که سیستم سخت افزار این لپ تاپ ها ضعیف است ولی اگر گمان کنیم که این لپ تاپ ها به هیچ دردی نمی خورند در واقع اشتباه فکر کرده ایم. بیشتر این محصولات کاربرد مالتی مدیا و معمولی دارند که برای دانشجویان، دانش آموزان، وبگردی، تماشای فیلم، استفاده از برنامه های ساده، انجام کارهای اینترنتی و…. کافی می باشند. اگر انتظار گیمینگ و برنامه های ادیت و طراحی سنگین را از این لپ تاپ ها دارید باید بگویم که این محصولات اصلا برای این کارها ساخته نشدند و مناسب گیم و ادیت و برنامه های سنگین نیستند.

این لپ تاپ ها کافی است:

یک نگرش غلط دیگر وجود دارد که بسیاری فکر می کنند همین لپ تاپ ها کافی هستند. این نگرش از آنجایی شکل میگیرد که بسیار فکر می کنند که یک لپ تاپ 9 میلیون تومانی بسیار قوی است چون 9 میلیون تومان پول آن است! اما باید بگویم که در حال حاضر و این وضعیت بازار دیگر لپ تاپ های 9 یا 10 میلیون تومانی مانند قبل نیستند و ضعیف ترین گزینه های موجود در بازار هستند. بنابراین این نگرش که برای همه کاری مناسب هستند زیادی بزرگ بینانه است و ممکن است بعد از خرید کاملا توی ذوقتان بخورد.

بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت (10 تا 15 میلیون تومان)

لپ تاپ های ارزان قیمت از بازه قیمتی حدود 10 میلیون تومان آغاز می شوند و تا 15 میلیون تومان ادامه می یابند. اگر قصد خرید یک لپ تاپ متوسط به پایین را دارید حتما 10 الی 12 میلیون تومان را در نظر داشته باشید.

مشخصات لپ تاپ لنوو Ideapad 330 – E:

وزن: 2.2 کیلوگرم
CUP: intel Celeron N4000 4 MB Cache
رم: 4 گیگابایت DDR4
حافظه داخلی: یک ترابایت
پردازنده گرافیکی: intel HD Grapics 620
صفحه نمایش: hd 1366*768

یکی از بهترین گزینه های ارزان قیمت از شرکت لنوو همین لپ تاپ می باشد. زیبایی و سیستم نسبتا خوب جز ویژگی های آن به حساب می آید. پردازنده مرکزی نسبتا متوسط و رم 4 باعث شده تا سرعت در هنگام کار کردن قابل قبول باشد.

هارد هزار گیگابایت آن مشکل کمبود حافظه را برطرف کرده است. این محصول دارای درایو نوری، وبکم، کارت خوان، یک عدد پورت usb 3.0 و یک عدد پورت usb 2.0 می باشد. تمامی این ویژگی ها باعث شده تا این لپ تاپ به یک لپ تاپ مناسب برای وبگری تبدیل شود. البته HD بوده صفحه نمایش آن یک نقطه ضعف به حساب می آید.

 

منبع مطلب : سایت مخاطب


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ