سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

100/3/22
5:25 ع

امروزه داشتن لپ تاپ به امری واجب تبدیل شده است. دیگر بیشتر کارها اینترنتی شده است و سرگرمی افراد در دنیای مجازی فرو رفته است. تلفن های همراه جز گجت هایی هستند که همیشه ما را به دنیای اینترنت متصل می کنند. اما تلفن های همراه هیچگاه نمی توانند جای خالی یک لپ تاپ را پر کنند. بودجه مهم ترین فاکتور در خرید لپ تاپ است که بسیاری برای اینکه بودجه بسیار محدودی دارند اقدام به خرید لپ تاپ نمی کنند. برای همین من تصمیم گرفتم تا بهترین لپ تاپ ارزان قیمت را به شما معرفی کنیم که هر فردی بتواند با توجه به بودجه خود یک لپ تاپ بخرد و از آن استفاده کند.

متاسفانه امروزه قیمت لپ تاپ ها بسیار افزایش پیدا کرده است به طوری که ضعیف ترین لپ تاپ در حال حاضر چندین میلیون تومان می شود. برای همین دیگر نمی توان با چند میلیون تومان یک لپ تاپ خوبی و عالی خرید و از آن استفاده کرد. من تمام تلاش خود را کردم که از بین لیستی انبوه از لپ تاپ ها بهترین ها را پیدا کنم و به شما معرفی کنم.

 

لپ تاپ ارزان قیمت

قبل از اینکه به معرفی بهترین مدل های لپ تاپ ارزان قیمت بپردازیم بهتر است قبل از آن کمی درباره ی مفهوم لپ تاپ ارزان قیمت صحبت کنیم. بسیاری با یک نگرش نادرست و غلط از لپ تاپ های ارزان به سمت خرید می روند و بعدها پشیمان می شوند. نگرش های غلط در باره ی لپ تاپ های ارزان قیمت به دو دسته تقسیم بندی می شود:

این لپ تاپ ها به هیچ دردی نمی خورند:

درست است که سیستم سخت افزار این لپ تاپ ها ضعیف است ولی اگر گمان کنیم که این لپ تاپ ها به هیچ دردی نمی خورند در واقع اشتباه فکر کرده ایم. بیشتر این محصولات کاربرد مالتی مدیا و معمولی دارند که برای دانشجویان، دانش آموزان، وبگردی، تماشای فیلم، استفاده از برنامه های ساده، انجام کارهای اینترنتی و…. کافی می باشند. اگر انتظار گیمینگ و برنامه های ادیت و طراحی سنگین را از این لپ تاپ ها دارید باید بگویم که این محصولات اصلا برای این کارها ساخته نشدند و مناسب گیم و ادیت و برنامه های سنگین نیستند.

این لپ تاپ ها کافی است:

یک نگرش غلط دیگر وجود دارد که بسیاری فکر می کنند همین لپ تاپ ها کافی هستند. این نگرش از آنجایی شکل میگیرد که بسیار فکر می کنند که یک لپ تاپ 9 میلیون تومانی بسیار قوی است چون 9 میلیون تومان پول آن است! اما باید بگویم که در حال حاضر و این وضعیت بازار دیگر لپ تاپ های 9 یا 10 میلیون تومانی مانند قبل نیستند و ضعیف ترین گزینه های موجود در بازار هستند. بنابراین این نگرش که برای همه کاری مناسب هستند زیادی بزرگ بینانه است و ممکن است بعد از خرید کاملا توی ذوقتان بخورد.

بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت (10 تا 15 میلیون تومان)

لپ تاپ های ارزان قیمت از بازه قیمتی حدود 10 میلیون تومان آغاز می شوند و تا 15 میلیون تومان ادامه می یابند. اگر قصد خرید یک لپ تاپ متوسط به پایین را دارید حتما 10 الی 12 میلیون تومان را در نظر داشته باشید.

مشخصات لپ تاپ لنوو Ideapad 330 – E:

وزن: 2.2 کیلوگرم
CUP: intel Celeron N4000 4 MB Cache
رم: 4 گیگابایت DDR4
حافظه داخلی: یک ترابایت
پردازنده گرافیکی: intel HD Grapics 620
صفحه نمایش: hd 1366*768

یکی از بهترین گزینه های ارزان قیمت از شرکت لنوو همین لپ تاپ می باشد. زیبایی و سیستم نسبتا خوب جز ویژگی های آن به حساب می آید. پردازنده مرکزی نسبتا متوسط و رم 4 باعث شده تا سرعت در هنگام کار کردن قابل قبول باشد.

هارد هزار گیگابایت آن مشکل کمبود حافظه را برطرف کرده است. این محصول دارای درایو نوری، وبکم، کارت خوان، یک عدد پورت usb 3.0 و یک عدد پورت usb 2.0 می باشد. تمامی این ویژگی ها باعث شده تا این لپ تاپ به یک لپ تاپ مناسب برای وبگری تبدیل شود. البته HD بوده صفحه نمایش آن یک نقطه ضعف به حساب می آید.

 

منبع مطلب : سایت مخاطب


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ