سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

97/8/30
3:37 ع

 

این روزها بازار خرید لوازم خانگی بسیار داغ است.همه مشتریان دنبال برند هایی معروف با کیفیت و قیمت مناسب هستند.در بین برندهای مختلف میتوان بوش را از محبوب ترین و پرطرفدارترین برندهای لوازم خانگی در جهان دانست که کارخانه تولیدی آن در کشور آلمان واقع شده است.این کارخانه در سال 1886 توسط روبرت بوش در شهر اشتوتگارد آلمان پایه ریزی شد.این شرکت اکنون بزرگترین شرکت تامین کننده لوازم خانگی در دنیا است. اگر در بین وسایل خانگی مختلف قصد خرید جاروبرقی دارید ما جاروبرقی بوش مدل BSGL5PRO5   را به شما معرفی می کنیم.این  جاروبرقی را با داشتن ویژگی های فنی بسیار بالا می توان آخرین مدل جاروبرقی بوش عرضه شده به بازار دانست.در این بخش شما را با ویژگی هاو مزایا و معایب این جاروبرقی آشنا می کنیم تا بتوانیم شا را در انتخاب جاروبرقی ایده آل خود کمک کنیم.

 

جاروبرقی بوش مدل BSGL5PRO5:

این جاروبرقی از نوع کیسه دار بوده و یکی از محبوب ترین مدل های جاروبرقی بوش به شمار می آید.عملکرد سریع،پرقدرت بودن،داشتن مکش بالا و طراحی زیبای این جارو برقی آن را بسیار پرطرفدار کرده است.

 

سیستم power protect

یکی از مشکلاتی که سایر جاروبرقی ها دارند کاهش میزان عملکرد و مکش آنها هنگام پرشدن کیسه است اما یکی از ویژگی های مثبت این جاروبرقی بوش آن است که به دلیل بهره گیری از سیستمpowerprotect حتی بعد از پرشدن کیسه به دلیل استفاده از فیلتر چندلایه نیز همچنان عملکرد خوب را تا 60 درصد قدرت مکش حفظ خواهد کرد.

 

لوله خرطومی کنفی و تلسکوپی

از دیگر ویژگی های مثبت این جاروبرقی استفاده از لوله خرطومی از جنس کنف و تلسکوپی است.کنفی بودن لوله باعث می شود لوله انعطاف پذیری بالایی داشته و در عین حال بسیار مقاوم باشد.تلسکوپی بودن لوله نیز به این معناست که لوله قابلیت تغییر ارتفاع و کوتاه و بلند شدن دارد تا بتوانید به راحتی هر ارتفاعی را با آن تمیز کنید.

طول کابل زیاد

معمولا وقتی قراراست یک فضای بزرگ را جارو کنید یک عمل خسته کننده تغییر دائم پریز برق به علت کوتاهی کابل است اما این دل جاروبرقی با داشتن طول کابل 15متر و شعاع عملکرد 15 متر شما را از انجام این کار خسته کننده معاف می کند.

فیلتر بهداشتیHEPA

این فیلتر کلاس A قابل شست و شو بوده و می تواند ریزترین گرد وغبارهای موجود در خود مکش کند.بنابراین این جاروبرقی بهترین انتخاب برای افراد مبتلا به آلرژی است.

قابلیت استفاده برای تمام سطوح:

به همراه این جاروبرقی شما وسایل جانبی مانند نازل شکاف ها،نازل اثاثیه،برس مخصوص برای پارچه و نازل سطوح سخت را دریافت کنید.بنابراین با خرید این جاروبرقی اطمینان حاصل می کنید که تمام نقاط منزل شما نظافت می شود.

حفاظت AirBumper:

یک نوار پلاستیکی در اطراف جاروبرقی کشیده شده است که همزمان دو عمل را انجام می دهد.اول اینکه موتور جاروبرقی را در مقابل ضربه محافظت می کند دوم آنکه از آسیب به مبلمان شما و ایجاد خراش روی آن در صورت برخورد یا سایش جلوگیری می کند.

 

سیستم QuattroPower:

این سیستم بسیار کارآمد ترکیبی منحصر به فرد از موتور HiSpin و سیستم جداسازی گرد و غبار است.این سیستم برای نظافت و پاک کردن فوق العاده با مصرف انرژی بسیار پایین طراحی شده است.

 

عملکرد کلاس  در سطوح سخت:

این جاروبرقی بالاترین عملکرد را در در تمیز کردن سطوح سخت و همینطور شکاف های بین آن ها مثلا در کاشی و سرامیک و یا کف تخت دارد.

 

 

سیستم جداسازی گردو غبار:

همانطور که در بالا نیز اشاره شد استفاده از این تکنولوژِی باعث افزایش طول عمر با عملکرد مطلوب جاروبرقی می شود.معمولا نگه داری از جاروبرقی های کیسه دار به مراتب سخت تر از انواع دیگر است اما این سیستم این مراقبت ها را تا کم ترین حد خود کاهش داده است.

 

 

کلید نشان هوا Air seal:

این کلید برای حفظ قدرت مکش و اطمینان از جذب تمام گردو غبارهای موجود است.این سیستم هوای فشرده و محبوس را بررسی مرده و مانع از کاهش بالقوه جریان هوا و کاهش مکش می شود.

نازل با عملکرد بسیار بالا:

در این مدل جاروبرقی از نسل جدیدی از ابزارها با کارایی بالا استفاده شده است. به جرئت می توان گفت این نازل تمامی آشغال های ریز و گرد و غبار موجود روی فرش و یا موکت را جذب می کند.پس هنگام استفاده از این جاروبرقی مطمئن باشید تمام آلودگی ها برطرف خواهد شد.

 

استفاده از دستگیره بر روی بدنه:

جاروبرقی بوش مدل BSGL5PRO5 نه تنها به کیفیت محصول به بالاترین شکل اندیشیده است ،بلکه آسودگی در استفاده و حمل را نیز درنظر گرفته است.به این شکل که دستگیره قرار داده شده روی جاروبرقی به شما کمک می کند در صورت نیاز به حمل به راحتی و بدون نیاز به نیروی زیادی آن را جابجا کنید.

تولید صدا و نویز بسیار کم:

از ویژگی های مثبت دیگر جاروبرقی بوش مدل BSGL5PRO5 تولید صدای بسیار کم تا 74 دسی بل است.با این صدای تولیدی بسیار کم می توانید به آسودگی حتی هنگامی که فرزند دلبندتان خواب است از جاروبرقی استفاده کنید.

نمایشگر پربودن مخزن:

یکی دیگر از ویژگی های مثبت این جاروبرقی آن است که شما نیازی به کنترل مداوم مخزن برای اینکه ببینید تا چه حد پر شده است ندارید.این جاروبرقی یک نشانگر الکترونیکی دارد که هنگام پر شدن مخزن به شما هشدار می دهد.پس لازم نیست دیگر نگران پر شدن مخزن جاروبرقیتان باشید به محض اینکه مخزن جاروبرقیتان پر شود شما به وسیله نمایشگر متوجه خواهید شد.

 

سیستم حرفه ای HomeProfessional:

جاروبرقی HomeProfessional با تکنولوژِی نوآورانه،مواد با کیفیت در ساخت،طول عمر بالا و ویژگی های منحصر به فرد یک انتخاب هوشمندانه برای منزل شماست.

 

 

سایر ویژگی ها:

در جاروبرقی بوش مدل BSGL5PRO5 یک ولوم بر روی پنل قرار داده شده است که نقش تنظیم قدرت مکش را برعهده دارد.

پدال خاموش روشن کن جاروبرقی به نحوی طراحی شده است که می توانید به راحتی و بدون نیاز به خم شدن جاروبرقی را خاموش و روشن کنید.

طراحی بسیار زیبا و شیک دارد.

وزن جاروبرقی حدود 6.8 کیلوگرم و رنگ های آن قرمز و خاکستری است.

به دلیل استفاده از فناوری کمپرسور تا 30 درصد در مصرف برق صرفه جویی می کند.

قدرت موتور از روی بدنه به وسیله یک پیچ قابل تنظیم است.

جاروبرقی رنگ ضد خش و سائیدگی دارد بنابراین تا سال های سال ظاهر شیک و زیبای خود را حفظ خواهد کرد.

سیستم خودکار سیم جمع کن دارد.

کیسه این جاروبرقی یک بار مصرف  نوع جی بوده و گنجایش مخزن آن حدود 4.5 لیتر است.

بعد از توضیحات و بررسی جاروبرقی بوش مدل BSGL5PRO5 به طور خلاصه مزایا و معایب این جاروبرقی و ویژگی های آن را برای شما عزیزان بیان میکنیم:

مزایا:

مکش زیاد و راندمان بالا

راحتی حرکت و جابجایی به دلیل داشتن چرخ های کوچک در زیر جاروبرقی

لوله دستگاه تلسکوپی است با قابلیت کوتاه و بلند شدن.

مقاومت بالا و انعطاف زیاد خرطومی جاروبرقی

استفاده از فیلتر بهداشتی  قابل شست وشو برای جلوگیری از خروج گرد وغبار

تولید بسیار کم نویز و صدا

جنس بدنه ضد خش

 

بدون شک در استفاده از هر محصول در عین داشتن نکات مثبت ایراد ها و معایبی نیز خواهید یافت.در این بخش ایرادهایی که مشتریان این جاروبرقی عنوان کرده اند را نیز برای شما عزیزان بازگو می کنیم.

 

معایب:

از جمله معایبی که می توان برای این جاروبرقی ذکر کرد اندازه نسبتا بزرگ آن و یک بار مصرف بودن کیسه جارو برقی و نداشتن کیسه اضافی است. این جاروبرقی فاقد توانایی جذب مایعات است.هم چنین به علت مکش بسیار بالای این جاروبرقی برای جابجایی بر روح سطوحی مانند فرش در درجه های بالا نیاز به نیروی نسبتا بیشتری دارید.پایداری نسبتا پایینی دارد یعنی وقتی آن را می کشید راحت به حالت اولیه خود برمیگردد.با توجه به شرایط اقتصادی و اعمال تحریم ها علیه کشور می توان گفت قیمت جاروبرقی و پاکت آن نیز تا حدی افزایش پیدا کرده است.

 

نحوه شناسایی جاروبرقی اصلی بوش از نسخه تقلبی:

متاسفانه در بازار خرید و فروش جاروبرقی نیز مانند تمام اجناس دیگر،وسایل با مارک تقلبی زیادی در بازار وجود دارد که مشتری با پرداخت هزینه جاروبرقی اصل یک جنس بی کیفیت و تقلبی را خریداری می کند.اما نگران نباشید ما یک راهکار ساده را برای تشخیص جاروبرقی بوش اصل با شما به اشتراک می گذاریم.کارخانه بوش برای جلوگیری از سو استفاده از برند خود تمامی اجناس خود را با کد مدل در سراسر دنیا توزیع می کند.بنابراین اگر می خواهید مطمئن شوید وسیله مورد نظر شما اصل است کد دستگاه را در گوگل سرچ کنید،اگر وسیله موردنظر اصل باشد اولین سایتی که بالا می آید  ww.bosch-home.com w  .

سپس عکس سایت را با محصول خود مقایسه کنید،در صورت بالا آمدن سایت بوش و تطابق عکس ها مطمئن باشید کالای مورد نظر شما اصل است.

 امااگر برای کد محصول سایت بوش بالا نیامد و عکس های یافت شده نیز با محصول شما مطابقت نداشت مطمئن باشید که قصد خرید جنس تقلبی را دارید،بنابراین با اطمینان از خرید آن منصرف شوید.

جمع بندی:

بادرنظر گرفت تمامی ویژگی ها،نکات ضعف و قوت این جاروبرقی به صراحت می توان گفت این جاروبرقی بسیار مناسب و ایده آل برای استفاده می باشد.توان بالا،صدای تولیدی کم،سری های مختلف،مکش زیاد،استفاده از فیلتر بهداشتی،و بسیاری ویژگی مثبت این جاروبرقی باعث می شود با اطمینان این جارو برقی را برای خرید به شما عزیزان پیشنهاد دهیم.

 منبع : چی بخرید


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ