سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

97/8/7
2:48 ع

اگر به دنبال بزرگ‌ترین آیفون موجود در بازار هستید،  به نظر می‌رسد گوشی  iPhone XS Max گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شما باشد. این گوشی با داشتن نمایشگری 6.5 اینچی و پنل OLED، بزرگ‌ترین نمایشگر میان گوشی‌های شرکت اپل را در دارد. بنابراین‌ شما می‌توانید تصاویر و ویدیوهای خود را بر روی این گوشی غول‌پیکر به راحتی تماشا کنید. ساکنان کوپرتینو بر روی این گوشی از چیپست A12 Bionic استفاده کرده‌اند که باعث شده این گوشی از لحاظ سخت‌افزاری نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. اما ظاهر گوشی چطور؟ آیا ظاهر گوشی هم می‌تواند با گوشی‌های برتر بازار رقابت کند؟

بدون شک می‌توان گفت که قاب آیفون XS Max یکی از زیباترین محصولات موجود در بازار است. شرکت اپل برای پوشاندن بدنه‌ی فلزی گوشی از شیشه استفاده کرده که به زیبایی گوشی افزوده است. با این وجود، بدنه‌ی شیشه‌ای این محصول می‌تواند در مقابل ضربات بسیار آسیب‌پذیر باشد. بنابراین، به نظر می‌رسد اگر به حفظ ظاهر گوشی اهمیت می‌دهید، باید به سراغ خرید قاب بروید. در خرید قاب گوشی باید نکاتی را مد نظر قرار دهید اما سوال اصلی اینجاست که بهترین قاب موجود در بازار برای گوشی‌  iPhone XS Max چیست؟

قاب فوق‌العاده باریک شرکت Peel

همان‌طور که اشاره کردیم، بدنه‌ی فلزی گوشی  iPhone XS Max توسط شیششه پوشانده شده و استفاده از قاب گوشی انتخاب هوشمندانه‌ای به نظر می‌رسد. اما همین قاب گوشی می‌تواند جلوی زیبایی گوشی را بگیرد اما قاب گوشی شرکت Peel در اینجا به کمک شما می‌آید. این نوع قاب‌ها با داشتن ضخامت 0.35 میلی‌متری بسیار نازک هستند و در رنگ‌های متنوع و زیبایی عرضه‌ شده‌اند. ضخامت این قاب به حدی است که حتی بعد از چند روز ممکن است فراموش کنید که بر روی گوشی خود قاب قرار داده‌اید. با این وجود، ضخامت بسیار نازک قاب گوشی Peel شاید از گوشی  iPhone XS Max در مقابل ضربات بسیار شدید محافظت کاملی به عمل نیاورد، اما قطعا در مقابل ضربات خفیف‌تر و خط و خش‌های احتمالی از گوشی شما محافظت خواهد کرد. بنابراین، اگر میان دو گزینه‌ی بدون قاب و قاب گوشی شک دارید، ما به شما قاب فوق‌العاده باریک شرکت Peel برای گوشی  iPhone XS Max را پیشنهاد می‌کنیم.

قاب هیبریدی Spigen  برای آیفون xs max

 

قاب‌های شرکت Spigen معمولا قاب‌های بسیار معروفی هستند که می‌توانند از گوشی شما مراقبت کنند و قاب گوشی اولترا هیبریدی  iPhone XS Max نیز از این مسئله مستثنی نیست. این قاب شامل چند جنس متفاوت است. در قسمتی از این قاب ضربه‌گیر ترموپلاستیک TPU به کار گرفته شده و در قسمت پشتی از بدنه‌ای پلاستیکی بهره برده شده تا بتواند قاب آیفون XS Max را در مقابل انواع و اقسام تهدیدات مختلف محافظت کند. جنس TPU بر روی این قاب چسبندگی بیشتری را با انگشتان شما ایجاد می‌کنند و قسمت شفاف پشتی قاب نیز نمایی مناسب از گوشی به شما می‌دهد. در کناره‌های قاب نیز از تشکچه‌های مخصوصی استفاده شده تا گوشی در مقابل ضربات محافظت بیشتری شود. طراحی قاب طوری صورت گرفته که بعد از مدت زمانی مشخص، رنگ آن از بین نرود.

منبع : نشت آپ


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ