سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

96/10/6
12:22 ع

نگاهی به کسب درآمد اینترنتی از طریق تلگرام

همانطور که می دانید کسب و کارهای تلگرامی این روز ها به وفور یافت می شوند. البته منظور از کسب و کارهای تلگرامی کانال هایی نیستند که از طریق محتوای سرگرم کننده یا سیاسی یا طنز مخاطبان زیادی دارند و به واسطه اعضایی که دارند کسب درآمد می کنند. و تنها مدل درآمد زایی این نوع کانال ها پذیرش تبلیغات است. همچنین کسب و کارهای آنلاینی که برای تعامل بیشتر با کاربرانشان و اینکه از غافله عقب نمانند مجبور به راه اندازی کانال تلگرامی شده اند. البته نا گفته نماند برای جذب بیشتر مخاطب و معرفی بهتر برند یا کسب و کارشان هم است.

اما منظور اصلی من از کسب و کارهای تلگرامی کانال هایی هستند که در موضوعات مختلف خدمات یا محصولاتی را ارائه می کنند. که اکثر این کسب و کارها توسط افرادی عادی و در منزل خودشان اداره می شود. به عنوان مثال شخصی مربی فیتنس است و به واسطه موفقیتی که تا الان کسب کرده است کانالی راه اندازی کرده و به مشتریان خود برنامه غذایی می فروشد. یا خانمی از طریق کانال تلگرام خود لیف های دستی که می بافد را می فروشد! از این مدل کسب و کارهای تلگرامی زیاد اند.

شاید باور کردنی نباشد ولی این کانال ها با وجود اعضای کم درآمد های خیلی بالایی دارند. حتی بیشتر از کانال های چند صد هزارتایی! چون اعضای کانال آنها مشتریان واقعی شان هستند و همینطوری برای سرگرمی عضو کانالشان نشده اند! نکته مهم دقیقا همینجا است. کانال هایی که به این شکل فعالیت می کنند نیاز واقعی رفع می کنند و به خاطر همین اعضای واقعی دارند و همان اعضای واقعی شان هستند که مشتریان وفادارشان می شوند.

 

چگونه از طریق تلگرام کسب درآمد کنیم؟

همانطور که تا اینجا متوجه شدید کسب درآمد از تلگرام در موضوعات مختلف با توجه به تخصص و علاقه شما امکان پذیر است. اما خیلی از دوستان سخت ترین روش را برای کسب درآمد از  تلگرام انتخاب می کنند. آن هم ایجاد کانالی به امید اینکه روزی برسد اعضای کانالشان زیاد شود و از طریق پذیرش تبلیغات کسب درآمد داشته باشند.

البته شاید این روش زمان بر باشد و جدا از این مورد خیلی هم هزینه بر باشد. به خاطر اینکه کانال هایی که با این هدف ایجاد می شوند مسلما نیاز به اعضای زیادی نیز دارند. دقیقا مانند سایت هایی که تنها سرمایه شان همان بازدیدکنندگانی است که در روز به سایت آن ها سر می زنند!

اما بهترین راه برای کسب درآمد از تلگرام ایجاد کانال با موضوعی خاص است. یعنی با متمرکز شدن روی قشر خاصی، خدماتی را به آن ها ارائه دهیم. که در این مقاله دقیقا هدف ما همین است. در ادامه ایده هایی را عنوان می کنم تا بتوانید از طریق آن ها کانال تلگرام خود را راه اندازی کنید و کسب و کار تلگرامی خود را شروع کنید.

 

همانطور که می دانید این روزها شبکه های اجتماعی علاوه بر اینکه ابزاری برای سرگرمی مردم باشند یکی از بهترین کانال هایی اند که هر شخص یا هر کسب و کاری می تواند از آن برای کسب درآمد استفاده کند. همانطور که می دانید هر جایی که مخاطبان بیشتری در آن وجود داشته باشد بهترین مکان برای تبلیغات و بازاریابی محصولات و خدمات است. از این رو اپلیکیشن پیام رسان تلگرام که این روزها خیلی ها را درگیر خود کرده است بهترین مکان برایکسب درآمد از اینترنت و همچنین رونق کسب و کارهای اینترنتی است.

یکی از دغدغه های افرادی که قصد دارند توسط تلگرام کسب درآمد کنند یا کسب و کار و خدمات خود را معرفی کنند میزان اعضای کانال تلگرامشان است. خب خیلی ها فکر می کنند هرچه اعضای کانال تلگرامشان بیشتر باشد بهتر است و بیشتر می توانند درآمد زایی داشته باشند. و به همین خاطر دست به خرید اعضای غیر واقعی یا فیک ممبر تلگرام می زنند.

البته شاید در بعضی مواقع برای کانال هایی که مثلا از طریق دریافت تبلیغات کسب درآمد می کنند اینطور باشد. ولی همیشه اینطور نیست! کانال هایی با عضو های خیلی کم وجود دارند که به هیچ وجه معروف نیستند و چراغ خاموش به کار خود ادامه می دهند. این کانال ها خیلی بیشتر از کانال هایی که اعضای چند ده هزار نفری دارند کسب درآمد دارند! مهم تعداد اعضا نیست. بلکه مهم این است که اعضای کانال شما واقعا به خاطر موضوع کانالتان شما را دنبال کنند.

در این مقاله هم قصد دارم در مورد همین موضوع صحبت کنم. چگونه می توان اعضای واقعی و هدفمند برای کانال تلگرام خود دریافت کرد؟ در این مقاله همراه من باشید تا 10 روش اصولی برای افزایش ممبر کانال تلگرام را به شما معرفی کنم.

 

چرا کانال ما باید دارای اعضای واقعی باشد؟

منظور از اعضای واقعی این است که افرادی در کانال ما حضور داشته باشند، که واقعا به محتوای کانال ما علاقه دارند و همیشه ما را دنبال می کنند. اینکه به زور به کسی بگوییم ما را دنبال کند کار خوبی نیست! این قضیه در همه جا صادق است. مثلا در ایمیل مارکتینگ ایمیل فرستادن به افرادی که ما را نمی شناسند کاری اشتباه و بی تاثیر است.

همیشه بازاریابی و تبلیغات روی افرادی که هدف ما هستند مهم بوده است. در تلگرام هم همین طور است. یعنی ما به زور نمی توانیم افرادی را که محتوای ما را دوست ندارند به کانالمان دعوت کنیم. دوره اینکه از طریق تبلیغات پاپ آپ و به زور افراد را در کانال خود اضافه کنیم به سر آمده است. امروزه با استفاده از روش های اصولی باید کاری کنیم که افراد با میل و علاقه شخصی خودشان کانال ما را دنبال کنند. تا خیلی راحتر بتوانیم بازاریابی محصولات و خدمات خود را روی آن ها انجام دهیم.

استفاده از روش های غیر اصولی در افزایش ممبر کانال تلگرام کاری اشتباه، پر هزینه و بی فایده است. کلا هر چیزی که به این صورت باشد هیچ تاثیری در روند موفقیت ما ندارد! از سایت هایی که با استفاده از روش های مختلف قصد افزایش بازدید مصنویی سایت خود را دارند بگیرید تا صاحبان پیج های اینستاگرامی که به دنبال فالوئر فیک هستند. هیچ وقت استفاده از این روش ها عملکرد خوبی نداشته است و در بسیاری از مواقع سود که نداشته هیچ بلکه با ضرر و زیان هایی همراه بوده است.

 

 


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ