سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

96/2/18
8:15 ع

با پیشرفت تکنولوژی های جدید بازاریابی اینترنتی این امکان برای افراد بوجود آمده است که حتی هنگامی هم که سر کارشان نیستند بتوانند کسب درآمد کنند. در واقع این یکی از مزیت های منحصر به فرد کسب و کار اینترنتی است. به عنوان مثال توسط کسب و کارهای اینترنتی افراد می توانند هنگامی که در مسافرت هم هستند کسب درآمد داشته باشند. در این مقاله می خواهم به این بپردازم که چگونه می توان کسب و کار اینترنتی را طوری تنظیم کرد که به صورت کاملا اتوماتیک برای شما درآمد زایی داشته باشد. آیا واقعا چنین چیزی امکان پذیر است؟ آیا کسب درآمد اینترنتی در خواب هم امکان پذیر است؟ برای یافتن جواب این سوال با همیار وب همراه باشید.

 

آیا کسب درآمد اینترنتی در خواب هم امکان پذیر است؟

در ادامه 4 مورد را عنوان می کنم که نقش بسیار مهمی را در اتوماتیک کردن فرایند کسب درآمد اینترنتی خواهند داشت. با انجام این 44 مورد می توانید کسب درآمد اینترنتی خود را حتی در خواب هم تجربه کنید.

 

1.بهینه سازی سایت(سئو)

سئو یکی از کلیدی ترین کارهایی است که باید در کسب و کار اینترنتی خود پیاده سازی کنید. سئو یا همان بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو که منظور همان گوگل است مهمترین نقش را در موفقیت یک کسب و کار اینترنتی دارد. در واقع شما زمانی نسبت به رقبای خود برتری دارید که جز اولین سایت ها در نتایج جست و جوی کلمات کلیدی مربوط به حوزه کاری خود باشید. انجام بهینه سازی سایت برای گوگل در اتوماتیک سازی فرایند کسب درآمد از اینترنت الزامی است. و یکی از اصول اساسی در کسب و کارهای اینترنتی به شمار می رود.


2.بازاریابی محتوا

تولید محتوای اختصاصی 60 درصد از کارهایی است که باید در سئو انجام دهید و 40 درصد آن مربوط به باقی موارد می شود. در واقع یکی از معیار های اصلی گوگل برای رتبه دهی به سایت ها میزان محتوای اختصاصی است که در آن سایت مشاهده می کند.

با تولید محتوای رایگان و ارزشمند می توانید مخاطبان هدف خود را به صورت کاملا رایگان به کسب و کار خود بکشانید. با ارائه محتوایی که به درد مخاطبانتان بخورد می توانید اعتماد آن ها را جلب کنید. و از این طریق بتوانید محصولات و خدمات خود را به آن ها بفروشید.

با تولید محتوای ارزشمند برای مخاطبانتان می توانید برند سازی خود را آغاز کنید. از این طریق یعنی تولید محتوای ارزشمند و رایگان می توانید مخاطبان زیادی را به سمت خود هدایت کنید و اگر همین مخاطبان از شما رضایت داشته باشند اسم کسب و کار شما را بر سر زبان های افراد زیادی می اندازند.

 

3.بازاریابی در شبکه های اجتماعی

امروزه شاهد گسترش شبکه های اجتماعی زیادی بوده ایم. شبکه های اجتماعی فرصتی عالی برای گسترش کسب و کارها بوجود آورده اند. بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی بوده اند که فقط توسط شبکه های اجتماعی توانسته اند برند سازی خود را انجام دهند. فعالیت در شبکه های اجتماعی علاوه بر مفید بودنشان برای سئو، بسیار ارزشمند برای جذب مخاطبان بوده اند. توسط شبکه های اجتماعی حرفه ای در زمینه برند سازی مثل لینکدین می توانید کسب و کار خود را به صورت ویژه ای گسترش دهید.

 

4.ایمیل مارکتینگ

تا اینجا روش هایی که از بازاریابی اینترنتی عنوان کردم فقط برای جذب ترافیک بود. اصلی ترین ابزار برای راه اندازی کسب و کاری که بتوان توسط آن فرایند درآمد زایی را اتوماتیک کرد ایمیل مارکتینگ است. در واقع ما از روش های مختلف بازاریابی اینترنتی یعنی بازاریابی محتوا، سئو، بازاریابی شبکه های اجتماعی برای جذب ترافیک به سایتمان استفاده می کنیم تا در نهایت بتوانیم فرایند کسب درآمد اینترنتی مان را توسط ایمیل مارکتینگ اتوماتیک کنیم.

مزیت های ایمیل مارکتینگ

با سیستم ایمیل مارکتینگ و پیاده سازی آن در وب سایت خود می توانید تمام فرایند درآمد زایی خود را کاملا اتوماتیک وار کنید. همچنین می توانید از طریق این سیستم مشتریان خود را به مشتریان دائمی و وفادار تبدیل کنید.

سخن آخر این است که کسب درآمد اینترنتی در خواب هم امکان پذیر است. به راحتی می توانید این گونه درآمد زایی را در کسب و کار اینترنتی خود پیاده سازی کنید. ولی لازمه ی پیاده سازی این روش این است که ابتدا توسط روش های بازاریابی اینترنتی که عنوان کردم بتوانید ترافیک قابل قبولی را به سایت خود جذب کنید. و سپس توسط ایمیل مارکتینگ فرایند درآمد زایی خود را اتوماتیک کنید. چون هنگامی که سایت شما ترافیک کافی را نداشته باشد استفاده از ایمیل مارکتینگ فایده ای برای شما ندارد.

 

منبع : همیار وب


  

96/2/11
12:22 ص

کسب و کار اینترنتی اصول خاصی دارد که هر کسی که قصد راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی موفق را دارد باید از آن ها آگاهی لازم را داشته باشد. چگونه یک کسب و کار اینترنتی موفق را شروع کنیم و وارد جمع کار آفرینان اینترنتی شویم؟ شاید این سوال خیلی از دوستانی باشد که قصد راه اندازی کسب و کار خود در بستر اینترنت را دارند. در این مقاله قصد دارم نکات مهمی را برای شروع و راه اندازی کسب و کار اینترنتی را عنوان کنم که دانستن و عمل کردن به آن ها لازمه راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی موفق و پایدار است.

 

5 نکته مهم در راه اندازی کسب و کار اینترنتی

1.نام دامنه و برند

حتما می دانید در کسب و کارهای اینترنتی نام برند همان نام دامین سایت شماست. پس برای انتخاب نام دامین که قرار است نام برندتان هم شود باید بیشتر فکر کنید و برای این موضوع وقت زیادی بگذارید. به 10 سال آینده خود فکر کنید که قرار است کسب و کار اینترنتی شما چقدر گسترش یابد. بعضی از کسب و کارهایی بوده اند که بعد از سالیان سال با گسترش محصولات خود اقدام به تعویض نام دامین وب سایت خود کرده اند که لطمه بزرگی را به برند خود وارد کرده اند. پیشنهاد من این است که اگر می خواهید از دامینی به عنوان برند خودتان استفاده کنید از نامی کوتاه، ساده و قابلیت حک شدن در ذهن مخاطب را داشته باشد استفاده کنید.

 

2.هاست

همیشه درباره استفاده از هاست خوب و با کیفیت برای راه اندازی وب سایت صحبت کرده ام و این را می دانید که برای راه اندازی کسب و کار خود روی بستر اینترنت باید از میزبانی استفاده کنید که کاملا مطمئن است. بعضی از سایت ها هستند که هاست اشتراکی ارزان و به قول خود با کیفیت می فروشند که اینها همان افرادی هستند که نمایندگی هاستینگ از شرکت های بزرگ گرفته اند. پیشنهاد من این است که از این سایت ها سرویس هاستینگ به هیچ وجه نخرید و  برای خرید هاست مطمئن، مستقیما به سراغ شرکت های اصلی بروید. میهن وب هاست و نت افراز از هاستینگ های برتر اینترنتی هستند که می توانید از این شرکت ها برای راه اندازی وب سایت خود استفاده کنید.

 

برای شروع از هاست های اشتراکی ارزان قیمت ولی با کیفیت استفاده کنید. همیشه بالا بودن و آپ تایم بودن آن، هم از نظر موتورهای جست و جو و هم از نظر مخاطبان و بازدیدکنندگان خیلی مهم بوده است. بعد از گسترش کسب و کار اینترنتی خود آن موقع خیلی بهتر است هزینه بیشتری کنید و سایت خود را برای اطمینان بیشتر روی سرور اختصاصی بالا بیاورید.

 

3.طراحی سایت

اگر برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی و وب سایت خود سرمایه کمی دارید و قصد دارید با هزینه های اندکی وب سایت یا فروشگاهی برای کسب و کار اینترنتی خودتان راه اندازی کنید بهتون پیشنهاد می کنم از CMS ها یا همان سیستم های مدیریت سایت استفاده کنید. که هم رایگان است و هم از امنیت بالایی برخوردار هستند. سیستم سایت ساز وردپرس شما را در ساخت هر نوع سایت با هر امکاناتی یاری می کند. جالب است بدانید برندهای معروف دنیا مثل Sony و  eBay از سایت ساز وردپرس استفاده می کنند.

بعضی از دوستان هستند که هزینه های سنگینی را بابت راه اندازی سایت خود پرداخت می کنند که به نظر من برای شروع اصلا کار درستی نیست و این هزینه ها را می توانند صرف تبلیغات و گسترش کسب و کارشان کنند. البته در بعضی از مواقع که فردی قصد پیاده سازی ایده جدیدی را دارد لازم است که سایت به صورت اختصاصی طراحی شود. ولی در کل برای راه اندازی کسب و کارهای معمولی نیازی به پرداخت هزینه های زیاد نیست و با همین سیستم های سایت ساز رایگان می توان سایت های فوق العاده ای را طراحی و راه اندازی کرد. برای طراحی سایت توسط خودتان می توانید از محصول طراحی سایت بدون کد نویسی استفاده کنید.

 

4.بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو بخش اصلی هر کسب و کار اینترنتی است. در واقع موتورهای جست و جو مثل گوگل نقش عمده ای را در جذب بازدیدکننده برای سایت ها دارند. پس هیچگاه نباید از بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جست و جو غافل شوید. مطالب بسیار زیادی برای سئوی سایت در همین وب سایت همیار وب و همچنین در سایت های دیگر منتشر شده اند که پیشنهاد می کنم حتما بخوانید. به خاطر اینکه بهترین سئو کار خودتان هستید.

شما با توجه به شناخت رقبا و کلمات کلیدی مربوط به کسب و کار خود می توانید نقش عمده ای را در بهینه سازی سایت خود داشته باشید. اگر شما در گوگل جایگاه خوبی داشته باشید علاوه بر افزایش بازدید سایت خود به مرور زمان می توانید افراد زیادی را با کسب و کار خود آشنا کنید.

 

5.برند سازی و تبلیغات

نکات مهم در راه اندازی کسب و کار اینترنتی

باید بدانید بهترین تبلیغات برای کسب و کارهای اینترنتی تولید محتوای سئو محور است. بازاریابی محتوا همیشه بهترین گزینه برای کسب و کارهای اینترنتی بوده است. در واقع شما در مرحله اول باید سعی کنید که سایتتان را با کلمات کلیدی مربوط به حوزه کاری خود به صفحه اول گوگل برسانید. بعد از اینکه بازدیدکننده مناسبی را توانستید از طریق گوگل به سایت خود جذب کنید آن وقت است که می توانید تبلیغات اینترنتی را شروع کنید. از طریق تبلیغات کلیکی می توانید برندسازی خود را شروع کنید و نام کسب و کارتان را بر سر زبان ها بیاندازید. ولی باید به این نکته هم توجه کنید که تا زمانی که تبلیغات ابتدایی برای شما بازگشت وجه نداشته است به هیچ وجه تبلیغات بعدی را شروع نکنید.

 

سخن آخر این است که هرچقدر درباره کسب و کار اینترنتی صحبت کنم به خاطر گستردگی آن مطالب زیادی جای می ماند. در همیار وب مطالب زیادی را درباره کسب و کار اینترنتی منتشر کرده ام که می توانید از قسمت مقالات آن ها را مطالعه کنید. در این مقاله هم که ملاحظه کردید سعی کردم نکات مهمی را در جهت راه اندازی کسب و کار اینترنتی عنوان کنم که توجه کردن به آن ها برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی الزامی است. نکته ی دیگری هم که می توانم عنوان کنم امنیت سایت است که واقعا مهم است. سعی کنید امنیت وب سایت خود را از جهات مختلف تا می توانید بالا ببرید. بعد از این همه زحمت یک هکر زحمات شما را به باد دهد خیلی عذاب آور است. اگر از وب سایت وردپرسی استفاده می کنید پیشنهاد می کنم مقاله چگونه وب سایت وردپرسی خود را ایمن کنیم؟ را حتما بخوانید. امیدوارم از این مقاله استفاده کافی را برده باشید.

 

منبع : همیار وب


  

96/2/4
10:51 ص

عامل اصلی موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی بازاریابی اینترنتی است. در این مقاله قصد دارم شما را با مفهوم بازاریابی اینترنتی و چگونگی انجام دادن آن آشنا کنم. پس اگر می خواهید بدانید بازاریابی اینترنتی یا (Internet Marketing) چیست؟ همراه همیار وب باشید.

 

بازاریابی اینترنتی یا (Internet Marketing) چیست؟

بازاریابی اینترنتی به فرایند جذب افراد و تبدیل کردن آن ها به مشتری از طریق راههای مختلف می گویند. در واقع در بازاریابی اینترنتی باید تلاش کرد تا محصولات و خدمات خود را از طریق روش های مختلف به افراد علاقه مند به حوزه کاری خود آشنا کرد و فروخت. در بازاریابی اینترنتی بر خلاف بازاریابی در دنیای واقعی نمی توان به صورت حضوری برای خدمات و محصولاتمان تبلیغ کنیم و فرد مورد نظر را با گفتار و رفتارمان به مشتری تبدیل کنیم.

برای شروع بازاریابی اینترنتی باید مکانی را برای ارائه خدمات و محصولاتمان ایجاد کنیم که همان وب سایت ما است. در بازاریابی اینترنتی ما از طریق وب سایتمان باید حرفمان را به مشتری بزنیم و او را از این طریق به خرید خدمات و محصولاتمان ترغیب کنیم. برای برقراری ارتباط با مشتری باید ظاهر سایت ما جذاب و دوست داشتنی باشد. از مهمترین نکات در طراحی سایت رعایت مواردی است که مربوط به سئوی سایت می شود. همچنین تولید محتوایی بر اساس سئو نیز از لازمه یک وب سایت خوب است.

قدم بعدی در بازاریابی اینترنتی ایجاد ترافیک و جذب بازدیدکننده برای سایتمان است. که از طریق بازاریابی درون گرا که شامل سئوی سایت، استفاده از شبکه های مجازی، وبلاگ نویسی، فعالیت در انجمن ها و … است می توان استفاده کرد. از طریق روش های شامل هزینه که جزء بازاریابی برون گرا مثل : رپورتاژ آگهی، تبلیغات کلیکی، تبلیغات بنری، تبلیغات گوگل و … است هم می توان ترافیک خوبی را به سایتمان جذب کنیم.

 

در مرحله بعد با استفاده از روش های موجود باید اطلاعات بازدیدکنندگان سایتتان را جمع آوری کنید و از این طریق بازدیدکنندگان سایتتان را به کاربران سایت تبدیل کنید. تا در قدم های بعدی بتوانید محصولات خود را به آن ها بفروشید و آن ها را به مشتری های وفادار تبدیل کنید. برای این کار شما می توانید از انواع صفحات فرود استفاده کنید. به طور مثال شما می توانید هدیه ای در قالب فایل صوتی با توجه به موضوع کاری خود تولید کنید و در ازای دریافت ایمیل از کاربرانتان آن را به آن ها بدهید.

در گام بعدی که مهمترین قسمت بازاریابی اینترنتی است شما باید مشتری هایی که قبلا از شما خرید کرده اند را به مشتری های دائمی و وفادار تبدیل کنید. برای این کار می توانید هر از چند گاهی محصولات رایگانی را به عنوان هدیه به آن ها بدهید. یا اینکه کدهای تخفیف محصولات خود را برای آن ها ایمیل کنید. همچنین پاسخ گویی به مشکلات و سوالات کاربرانتان می تواند مشتری های وفاداری را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

سخن آخر این است که سعی کنید با تولید محتوا و جذب مخاطبان علاقه مند به حوزه ی کاری خود از طریق موتورهای جست و جو به سایت خود بتوانید اطلاعات تماس آن ها را دریافت کنید. یکی از فاکتورهای مهم در موفقیت یک کسب و کار اینترنتی اطلاعات تماس کاربرانش است. شما از طریق اطلاعات تماس کاربرانتان مثل ایمیل می توانید فروش خود را چندین برابر کنید. مهمترین قسمت بازاریابی اینترنتی هم تبدیل مشتری عادی  به مشتری وفادار و دائمی است. امیدوارم از این مقاله یعنی بازاریابی اینترنتی یا (Internet Marketing) چیست؟ استفاده کافی را برده باشید.

 

منبع : همیار وب


96/2/4
12:27 ص

اغلب کسب و کارهای اینترنتی که امروزه با شکست مواجه و نابود می شوند عواملی در پشت پرده ی آن ها است که شاید خیلی ها از آن ها آگاهی نداشته باشند. در مقابل کسب و کارهایی هم وجود دارند که به موفقیت هایی در دنیای اینترنت رسیده اند که این کسب و کارها هم دلایلی برای موفقیت شان دارند.

در این مقاله قصد دارم دلایل اصلی شکست در کسب و کارهای اینترنتی را عنوان کنم و در مورد آن ها توضیحاتی را به شما بدهم. تا افرادی که کسب و کار اینترنتی دارند یا قصد راه اندازی آن را دارند بتوانند کسب و کار خود را در مسیر موفقیت جلو ببرند و آن را با شکست رها نکنند.

 

اینفوگرافیک دلایل اصلی شکست در کسب و کارهای اینترنتی

 

1.ایده نامناسب برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی

اولین موردی که باعث شکست زود هنگام در کسب و کارهای اینترنتی می شود انتخاب ایده نامناسب برای شروع کسب و کار اینترنتی است. بعضی از کسب و کارها هستند که بدون تحقیق در بازار هدف و بدون در نظر گرفتن اینکه آیا این ایده می تواند نیاز مردم را رفع کند ایجاد می شوند. مدیران این کسب و کارها ممکن است بدون هدف و بدون علاقه ای به این حوزه کاری و صرفا به خاطر پر طرفدار بودن آن، کسب و کار اینترنتی خود را آغاز کنند. مسلما کاری که بدون هدف و علاقه دنبال شود به جایی نخواهد رسید. گاهی اوقات ممکن است ایده های خوبی هم برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود داشته باشند ولی با راه اندازی آن ممکن است آن چیزی در در ذهن خودشان تصور می کردند محقق نشود.

 

2.عدم ارزیابی بازار کار و رقبا

بعضی از کسب و کارها هستند که بدون تحقیق بازاری و رقبا و بدون داشتن طرح تجاری محکوم به شکست می شوند. مدیران این کسب و کار ها بدون ارزیابی و در نظر گرفتن بازار کار و محصولات و خدمات رقبایشان کسب و کار خود را آغاز می کنند. ممکن است ایده خوبی هم داشته باشند ولی بدون در نظر گرفتن موارد ذکر شده کسب و کار خود را به زودی با شکست مواجه می کنند.

بررسی رقبا یکی از مهمترین کارهایی است که یک کار آفرین اینترنتی باید انجام دهد. با بررسی رقبا و داشتن یک طرح تجاری خوب می توانید یک قدم جلوتر از رقبای خود باشید و کسب و کار اینترنتی خود را به خوبی آغاز کنید.

 

3.عدم استفاده صحیح از تبلیغات اینترنتی

بعضی از کسب و کارها هستند که با صرف هزینه های کلان برای تبلیغات اینترنتی، کسب و کار اینترنتی خود را در معرض شکست قرار می دهند. مدیران این کسب و کارها بدون داشتن هدف و استراتژی مشخص کمپین های تبلیغاتی خود را اجرا می کنند. به عنوان مثال ممکن است بنر تبلیغاتی که در سایتی قرار می دهند اصلا جذاب نباشد و مفهوم خاصی نداشته باشد و کاربر را به کلیک بر روی آن ترغیب نکند.

یا اینکه بعضی از مدیران کسب و کارها انتظار این را دارند که اکثر افرادی که از طریق تبلیغات برای اولین بار وارد سایت آن ها می شوند باید از آن ها خرید کنند در صورتی که این گونه نیست. اولا در تبلیغات اینترنتی باید بازدیدکننده را برای اولین باری که از سایت شما دیدن می کند به صفحه فرود خود هدایت کنید و اطلاعات تماسش را دریافت کنید و دوما در گام بعدی اعتماد او را جلب کنید و آن را به خریدار تبدیل کنید.

پیشنهاد ویژه همیار وب : ویژگی های کسب و کار اینترنتی چیست؟

 

4.عدم گذاشتن وقت کافی برای کسب و کار اینترنتی

بعضی از مدیران کسب و کارهای اینترنتی زمان کافی برای کار خود نمی گذارند. صرفا سایتی را راه اندازی می کنند و به حال خود رهایش می کنند. در صورتی که تولید محتوا و آپدیت سایت یکی از مهمترین کارهایی است که در هر کسب و کار اینترنتی باید رعایت شود. با تولید محتوای رایگان و ارزشمند در قالب های مختلف و در اختیار گذاشتن آن برای مخاطبان خود می توانید مشتریان بالقوه ای را به سایت خود هدایت کنید. و در گام های بعدی همین مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل تبدیل می شوند.

این گونه افراد وقت کافی برای شناخت و اجرای روش های جدید تبلیغات و بازاریابی اینترنتی برای کسب و کار خود نمی گذارند وهمین باعث می شود که از رقبای خود عقب بمانند و چه بسا در معرض شکست قرار بگیرند.

 

5.عدم کسب اطلاعات و مهارت های بیشتر

بسیاری از مدیران کسب و کارهای اینترنتی ممکن است تحت تاثیر راه اندازی کسب و کار خود هیجان زده باشند و به فکر گسترش علم و توانایی خود نباشند. همین ممکن است یکی از دلایل شکست آن ها در کسب و کار اینترنتی خود باشد. یکی از مولفه های کلیدی در کسب و کار اینترنتی ارتقاء مهارت ها و پشتیبانی های لازم است. اگر وقت این کارها را ندارند بهتر است برای این کار افرادی را استخدام کنند تا حداقل از رقبای خود عقب نمانند.

مطالعه و تحقیق کردن در زمینه حوزه ی کاری خود را هیچ وقت فراموش نکنید و هر روز به دنبال کسب اطلاعات و مهارت های بیشتر در کسب و کار خود باشید.

 

6.نداشتن صبر در کسب و کارهای اینترنتی

اکثر افرادی که کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی می کنند انتظار این را دارند که در کمترین زمان ممکن به سود زیاد برسند. درست است که در کسب و کارهای اینترنتی پتانسیل کسب درآمد های کلان وجود دارد  ولی این امر نیاز به زمان دارد و این گونه نیست که با راه اندازی یک سایت بشود در ماه اول کلی درآمد کسب کرد.

متاسفانه بعضی از مدیران سایت ها با این طرز تفکر و نداشتن صبر کافی نمی توانند در کسب و کار اینترنتی خود به موفقیت برسند و کسب و کار اینترنتی خود را با شکست رها می کنند و به سراغ کار دیگری می روند.

صبر و حوصله از عوامل اصلی در موفقیت کسب و کارهای اینترنتی است که با داشتن این دو فاکتور می توانید به نتایج دلخواه خود برسید.

 

7.کیفیت نامطلوب محصولات و خدمات

یکی دیگر از عواملی که در شکست کسب و کارهای اینترنتی دخیل است عدم داشتن محصولات و خدمات با کیفیت است. کیفیت محصولات چه از نظر محتوایی چه از نظرهای دیگر باید متناسب با نیازهای مشتریانتان باشد. با زیر نظر گرفتن محصولات رقبای خود تا حد زیادی می توانید کیفیت محصولات خود را بالا ببرید.

کسب و کارهای اینترنتی که محصولات و خدماتشان از کیفیت خوبی برخوردار نیست به مرور زمان مشتریان خود را از دست می دهند و با تبلیغ منفی توسط مشتریان ناراضی کسب و کار خود را در معرض نابودی قرار می دهند.

پیشنهاد می کنم مقاله اشتباهات رایج در کسب و کارهای اینترنتی را هم بخوانید

 

سخن آخر این است که مواردی که در این مقاله عنوان کردم تعدادی از عواملی بود که باعث شکست کسب و کارهای اینترنتی می شد. شما با در نظر گرفتن همین موارد کمک بسیاری در موفقیتتان در کسب و کار اینترنتی خود کنید و تا حدودی کسب و کار اینترنتی خود را از شکست دور کنید. امیدوارم مطالب گفته شده در این مقاله براتون مفید بوده باشد. منتظر انتقاد های سازنده شما عزیزان در قسمت کامنت ها هستم.

منبع : همیار وب


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ