سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

96/9/30
1:23 ع

 

در هر کسب و کاری وفاداری مشتریان و داشتن مشتریانی وفادار، ضامن موفقیت و بقااست. البته داشتن مشتریان وفادار برای کالا و خدمات هر کسب و کاری، یک کار ساده نیست./وفاداری مشتریان ضامن بقای کسب و کار اینترنتی/

ولی برای کسب و کارهای اینترنتی ساده تر است. مشتری که از کسب و کار شما خدمت یا محصولی تهیه می کند اول از همه توقع کیفیت دارد. بعد از کیفیت نیاز به یک خدمات پس از فروش و پشتیبانی خوب دارد. در این مورد احترام به کرامت و شخصیت مشتری نکته ای است که هرگز نباید فراموش شود.

برای مشتری وفادار برای کسب و کار اینترنتی خود بدست بیاورید، چند متد به شما پیشنهاد می گردد. اول از همه سعی کنید محصولات و خدماتی متناسب با رفع نیازهای مشتریان خود در کسب و کار اینترنتی خاص تان ارائه دهید.

در مورد کسب و کار اینترنتی، بازاریابی محتوایی را هرگز دستکم نگیرید. نوشتن مطالب و مقالات آموزشی کاربردی، کاربران را به سوی کسب و کار آنلاین شما می کشاند.

با کاربرانتان ارتباط تنگاتنگ داشته و آنها را از زمان انتشار مقالات و محصولات جدید در سایتتان آگاه فرمایید. پشتیبانی خوب و پاسخگویی مناسب به نظرات کاربران سایتتان ، باعث میشود آنها اعتماد بیشتری به شما داشته باشند و وفاداری در آنها تقویت می گردد.

ارائه کد تخفیف ویژه فروش محصولات به کاربران سایت، می تواند درصد وابستگی آنها به سایت شما را بالاتر نیز ببرد.

مفهوم برند سازی بشدت اینجا نمود پیدا می کند. برند سازی یعنی اینکه اینقدر ارزش یک برند در ذهن مشتری بالا رود که حاضر است هزینه بیشتری بپردازد ولی از برند مورد علاقه و اعتماد خود خرید کند.

وفاداری مشتریان ضامن بقای کسب و کار اینترنتی / شرکت تبلیغاتی ادریس

اولین ویژگی مشتری وفادار کسب و کار این است که آنها هرگز حتی به آفرهای ارزان و ویژه ی برندهای دیگر هم توجه نمی کنند و همواره از برند مورد نظر خود خرید می کنند.

مشتری وفادار یک ویژگی دیگر خواهد داشت که برای هر کسب و کاری به ویژه کسب و کارهای اینترنتی، بسیار سودمند خواهد بود. مشتریان وفادار معمولا به هر کسی که می رسند، آن فرد را به خرید از برند مورد علاقه شان تشویق می کنند. یعنی آنها بازاریاب غیر رسمی برند مورد علاقه خود خواهند بود.

از اینرو برخی تحقیقات نشان می دهد در برخی کسب و کارهای آنلاین، افزایش 5 درصدی وفاداری مشتریان، 95 درصد افزایش سود آوری برند را در پی دارد. از این رو باید رقابت پذیری بالایی برای کسب و کار اینترنتی خود تعریف نمایید.

سعی کنید روشهای ارائه خدماتتان را همواره با رقبا مقایسه کنید و در صورت بهتر بودن شرایط رقبا، در نوع کار خود تغییر ایجاد فرمایید تا رقابت به سود شما تغییر پیدا کند. نیز از روشهای بازاریابی کالا و خدمات تمامی کسب و کارهای موفق ایده بگیرید و همواره با روشهای جدید، خود را به روز نمایید.

 

با تشکر / شرکت برندسازی ادریس


  

96/9/16
4:37 ع

چه مالک یک شرکت خیلی بزرگ باشید یا یک کسب و کار کوچک، یا این که صرفا به نوشتن مطلب درباره یک موضوع خاص علاقمند باشید، می توانید از وبلاگ نویسی به عنوان ابزار مفیدی برای به اشتراک گذاشتن داستان ها و مطالب دلخواهتان با دیگران استفاده کنید.

در صورت انتشار مطالب سرگرم کننده از طریق وبلاگتان می توانید به بیشتر اهدافتان برسید. داشتن وبلاگی خوب می تواند باعث جذب کاربران بیشماری از طریق جستجوی اصلی و شبکه های اجتماعی به سایت شما شده، نسبت به برندتان ایجاد آگاهی کند و خوانندگان وبلاگ را به مشتریانی ارزشمند تبدیل کند.

همچنین می توانید با تبلیغ و انتشار آگهی برای سایر کمپانی ها از طریق وبلاگتان درآمد زایی کنید.

این مطلب راهنمایی برای کسب درآمد از طریق وبلاگ برای افراد تازه کار است و موارد زیر را به شما آموزش می دهد:

  1. حداکثر کردن محتوا
  2. شروع کار با شبکه های نمایش تبلیغات
  3. استفاده از روش های هدفگیری برای رسیدن به مخاطبین مناسب
  4. آشنایی با اصطلاحات فنی حوزه تبلیغات
  5. بررسی سایر راهکارها برای درآمدزایی از طریق محتوا
  6. اقدامات لازم بعد از راه اندازی و پخش آگهی ها

حداکثر کردن محتوا

می توانید با انتشار مطالب مفید در وبلاگتان، آن را برای خوانندگان ارزشمند کنید. مطالب شما می تواند خوانندگان را با منابع و مفاهیم جدید آشنا کرده، به آن ها در حل مشکلات کمک کرده، آن ها را سرگرم کند و با اطلاع رسانی مفید به آن ها کمک کند که تصمیماتی آگاهانه بگیرند.

مشکلی که در این باره وجود دارد این است که خوانندگان انتظار دارند بدون پرداخت هزینه مطالب شما را دریافت کنند؛ حتی اگر زمان و هزینه زیادی صرف تولید محتوا کرده باشید. اما چطور می توانید هزینه های صرف شده را جبران کنید؟ یکی از گزینه ها پخش آگهی بین مطالب سایت برای افراد و شرکت هایی است که تمایل دارند مخاطبین شما را جذب کنند. ممکن است پیدا کردن آگهی دهنده و مدیریت و سازماندهی کمپین ها برای مشاغل کوچک سخت و زمانبر باشد. خوشبختانه شبکه های آنلاینی هستند که به برقراری ارتباط بین آگهی دهنده ها و ناشرین آگهی کمک می کنند.

شروع کار با شبکه های نمایش تبلیغات

شبکه های تبلیغات آنلاین با استفاده از فناوری های هدفگیری خودکار، آگهی دهنده ها و ناشرین را به هم متصل می کنند. فیسبوک و گوگل شبکه های تبلیغاتی بزرگی دارند و شبکه  تبلیغاتی AOL Advertising یا شبکه ناشرینYahoo  هم با هدف انتشار تبلیغات در سراسر اینترنت ساخته شده است.

تبدیل کردن سایت یا وبلاگتان به مقصدی برای آگهی دهنده ها کار چندان سختی نیست. کافیست در این شبکه های تبلیغاتی عضو شده، یکسری کدها را به سایتتان اضافه کرده و بعد کار نمایش آگهی را شروع کنید. آگهی دهنده ها برای انتشار آگهی ها به مدیران این شبکه های تبلیغاتی هزینه ای پرداخت می کنند و درآمد حاصل از انتشار آگهی بین شما و شبکه تقسیم می شود. سهم بیشتری از این درآمد به شما، یعنی ناشر آگهی تعلق می گیرد.

AdSense این امکان را فراهم کرده که براحتی کد ثبت نام برای انتشار آگهی را در وبلاگتان کپی کنید. بعد از این کار آگهی دهنده ها برای انتشار آگهی در وبلاگ شما به صورت بلادرنگ و لحظه‌ای پیشنهاد قیمت ارسال می کنند.

استفاده از روش های هدفگیری برای رسیدن به مخاطبین مناسب

شبکه های نمایش تبلیغات برای اطمینان از اینکه آگهی های موجود در وبلاگ شما به مخاطبین مناسب می رسند، از متدهای هدفگیری مختلفی استفاده می کنند تا میزان تناسب آگهی با کاربر را به حداکثر مقدار ممکن برسانند.

  • هدفگیری موضوعی این امکان را برای آگهی دهنده ها فراهم می کند که آگهی ها را بر اساس کلمات و موضوع صفحات در آن ها جایگذاری کنند. در این روش مثل کمپین های جستجویی که بر اساس کلمات کلیدی انجام می شوند، آگهی دهنده تعداد کمی کلمه کلیدی درباره یک موضوع خاص انتخاب کرده و بعد شبکه‌ی نمایش، آگهی مربوطه را با صفحات یا مقالاتی درباره همان موضوع تطبیق می دهد. بنابراین اگر موضوع وبلاگ شما مربوط به پوشاک مردانه است و در آن آگهی‌های مربوط به کفش مردانه به صورت خودکار پخش می شود، این موضوع تصادفی نیست. این روش در واقع نویی همکاری برد – برد محسوب می شود، یعنی تبلیغ آگهی دهنده برای افرادی پخش می شود که به احتمال زیاد به آن علاقمند هستند و آگهی های منتشر شده در سایت هم بخوبی با موضوع و محتوای سایت منطبق می شوند.
  • هدفگیری بر اساس محل انتشار آگهی به آگهی دهنده ها اجازه می دهد که خودشان تعدادی سایت خاص را انتخاب کنند تا آگهی هایشان در این سایت ها منتشر شوند. به این ترتیب آگهی دهنده کنترل بیشتری بر محل نمایش آگهی دارد.
  • بازاریابی مجدد یا تبلیغات شخصی سازی شده این امکان را برای آگهی دهنده ها فراهم می کند که کاربران را بر اساس رفتار قبلی در مرور سایت ها مورد هدف قرار دهند. (احتمالاً شما هم این تجربه را داشته اید که مثلاً  از بخش پوشاک یک فروشگاه آنلاین بازدید کرده و روز بعد یا روزهای بعد، تبلیغاتی کاملاً مشابه با آن لباس ها در سایت های مختلف برای شما پخش می شود که به این استراتژی بازاریابی مجدد گفته می‌شود) هر چند این استراتژی مبتنی بر هدف قرار دادن افراد است و نه محتوا، اما می تواند نتایج خوبی برای ناشرین داشته باشد. از آنجایی که این آگهی ها متناسب با علایق کاربران تولید می شوند، احتمال کلیک کردن کاربران روی آن ها بیشتر می شود.

آشنایی با اصطلاحات فنی حوزه تبلیغات

وقتی شروع به کار در یک شبکه نمایش آگهی می کنید، با یکسری صحبت ها و اصطلاحات تکنیکی روبرو می‌شوید. در ادامه تعریف بعضی از متداول ترین اصطلاحات را مشاهده می کنید:

  • پرداخت به ازای هر کلیک (CPC): مبلغی که با هر بار کلیکِ یک کاربر روی آگهی، دریافت می کنید. CPC برای هر تبلیغی توسط آگهی دهنده مشخص می شود. ممکن است بعضی آگهی دهنده ها بسته به نوع تبلیغ مایل به پرداخت هزینه بیشتری نسبت به سایرین باشند.
  • پرداخت به ازای مایل (CPM): منظور از مایل در این اصطلاح، “هزار بار نمایش” آگهی است. در این روش، آگهی دهنده مبلغ موردنظرش برای هزار بار نمایش آگهی را تعیین می کند و هر بار که آگهی منتشر شد، هزینه آن را پرداخت می کند. به این ترتیب شما به ازای هر بار مشاهده آگهی توسط یک کاربر در سایتتان هزینه ای دریافت می کنید. CPM شاخص مفیدی است چون عملکرد آگهی در شبکه های پخش آگهی یا کمپین های مختلف را با هم مقایسه می کند.
  • میزان در آمد در هر مایل (RPM): میزان درآمد تخمینی برای آگهی دهنده، به ازای هزار بار نمایش آگهی را مشخص می کند. RPM مشخص نمی کند که واقعا چقدر درآمد داشته اید بلکه با تقسیم درآمدهای تخمینی بر تعداد دفعات مشاهده، نمایش و یا تعداد دفعات جستجوی برند شما ضربدر هزار به دست می آید. پس فرمول آن به صورت زیر است

RMP = (درآمدهای تخمینی تقسیم بر تعداد دفعات مشاهده صفحه) × 1000

از RMP در برنامه های تبلیغاتی زیاد استفاده می شود و برای مقایسه میزان درآمد از طریق کانال های مختلف مفید است.

  • نرخ کلیک (CTR): نرخ کلیک  (یا نسبت تعداد کلیک به تعداد نمایش) درصد نمایش هایی را که منجر به کلیک شده اند، مشخص می کند.
  • قابلیت مشاهده آگهی (Viewability): مشخص می کند که آیا یک آگهی در صفحه نمایش کاربر مشاهده می شود یا خیر. گاهی اوقات ممکن است اعلام شود آگهی نمایش داده شده است، اما در واقعیت نیاز باشد که کاربر برای مشاهده آگهی، صفحه را اسکرول کند. مثلاً ادوردز به آگهی دهنده ها این امکان را می دهد که نیمه بالایی صفحه را هدف قرار دهند. این روش پخش آگهی تضمین می کند که وقتی صفحه بارگذاری شود، آگهی کاملاً قابل مشاهده خواهد بود و نیازی به اسکرول کردن صفحه به سمت پایین نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این معیار این اینفوگرافیک را مشاهده کنید.

بررسی سایر راهکارها برای کسب درآمد از طریق محتوا

با این که شبکه های نمایش آگهی معمولا تبلیغات نمایشی را از طریق آگهی های مبتنی بر عکس، انیمیشن یا ویدیو در سایت های مختلف پخش می کنند، روش های دیگری هم برای کسب درآمد وجود دارد که در ادامه شما را با آن ها آشنا می کنیم.

  • عضویت: اگر محتوای سایت یا وبلاگ شما برای بعضی از مخاطبین ارزشمند باشد (بخصوص اگر برای خوانندگانی با شغل و تخصصی خاص تولید شده یا حاوی اطلاعات تخصصی است که کمتر جایی می توان پیدا کرد، مثل Financial Times) می توانید از آن ها حق عضویت دریافت کنید. می توان هزینه ها را به ازای هر مقاله، عضویت نامحدود یا دانلود تعداد خاصی مقاله در ماه دریافت کرد.
  • محتوای تحت حمایت مالی: یکی دیگر از راه های کسب درآمد تولید محتوای اسپانسر شده است که در آن آگهی دهنده در قبال درج مطالبی در بین محتوای اصلی سایت، مبلغی را به شما پرداخت می کند. مثلاً شرکت Wedplanology که دوره‌هایی برای برنامه ریزی جشن ازدواج برگزار می کند، برای انتشار یک پست در یک وبلاگ مربوط به ازدواج مبلغی پرداخت می کند، به این ترتیب بهترین تناسب ممکن بین تبلیغ و محتوا ایجاد می شود (اگر قصد انتشار پست های اسپانسر شده را دارید، با برچسب گذاری این پست ها تحت عنوان “محتوای اسپانسر شده” یا عناوین مشابه، به خواننده ها اطلاع بدهید که این پست یک پست تبلیغاتی است).
  •  برنامه های پورسانتی: در این روش هم شما لینک محصولات یا آگهی‌های تصویری فروشنده را پخش می کنید. اما بجای دریافت هزینه برای نمایش آگهی، در صورت خرید بازدیدکنندگان از طریق سایتتان، یک حق کمیسیون دریافت می کنید. فروشگاه های آنلاین بزرگی مثل Amazon هم از این روش استفاده می کنند. همچنین شبکه های تبلیغاتی پورسانتی مثل Affiliate Window هم برنامه های پورسانتی مختلفی برای فروشنده ها دارند.
دقت کنید که علاوه بر انتشار آگهی در وبلاگ ها و سایت های مختلف، شبکه های نمایش آگهی تبلیغات را در اپلیکیشن های موبایل، بازی ها و ویدیوهای مختلف هم درج می کنند. بنابراین در صورتی که قصد انتشار آگهی دارید، اطمینان حاصل کنید که آگهی های تولید شده با دستگاه های موبایل هم سازگاری داشته باشند و اندازه آن ها به صورت خودکار مطابق با اندازه صفحه تنظیم شود. به این ترتیب می توانید تجربیات بهتری برای کاربران شکل داده و از طریق مشاهده آگهی در تبلت ها یا تلفن های هوشمند هم درآمد داشته باشید.

اقدامات لازم بعد از راه اندازی و پخش آگهی ها

برای افزایش تعداد مخاطبین و درآمدزایی از طریق آگهی ها، صرفا تولید محتوا کافی نیست. بلکه باید محتوای باکیفیت و مناسبی تولید کنید که نیازهای خوانندگان را برطرف کنند. بنابراین بهتر است نکات زیر را مورد توجه قرار دهید:

  • موضوعات مورد علاقه مخاطبین را انتخاب کنید. به نظرات مخاطبین توجه داشته باشید، به گرایشات و موضوعات روز در حوزه کاری خودتان توجه داشته باشید و برای بدست آوردن ایده درباره موضوعات روز، شبکه های اجتماعی را دنبال کنید. با استفاده از ابزارهای گوگل مثل Google alerts  و Google trends  می توانید همواره در جریان موضوعات محبوب روز قرار بگیرید.
  • داده ها و اطلاعات در دسترس را به دقت بررسی و تحلیل کنید. از ابزارهای تحلیل وبلاگ استفاده کنید تا متوجه شوید کدامیک از مقالات منتشر شده بیشترین محبوبیت را داشته و در جذب مخاطبین موفق بوده اند و محتوا را بر اساس همان موضوعات تولید کنید.
  • مطالبتان را در شبکه های اجتماعی توزیع کنید و میزان موفقیت در این پلتفرم ها را ارزیابی کنید.
  • مخاطبین را تشویق به بیان نظراتشان کنید و از این نظرات برای تولید مطالب آینده استفاده کنید.
  • تولید و انتشار محتوا را طبق یک برنامه ریزی منظم انجام دهید تا مخاطبین بدانند که چه زمان هایی منتظر انتشار مطلب جدید باشند.

تمرکز بر تولید محتوایی با کیفیت برای مخاطبین‌تان باعث رشد ترافیک سایت شده و – در صورت استفاده از ابزارهای مناسب – تلاش‌های شما در جهت کسب درآمد موثر خواهند بود.


  

96/9/5
12:54 ع

شاید شما با خود به این موضوع فکر کرده‌اید آیا می‌شود همین گونه که در منزل نشسته‌اید کسب درآمد داشته باشید آن‌ هم در حدی که بشود با آن امرار معاش کرد؟ اگر این سوال چند سال پیش مطرح می‌شد با هجمه‌هایی همراه می‌شد اما امروزه به لطف اینترنت پرسرعت و افزایش کیفیت وسایل ارتباطی دور از تصور نیست.

در ادامه مقاله در مورد چگونگی کسب درآمد از اینترنت مطالبی را خواهیم گفت که خواندش خالی از لطف نیست.

آموزش کسب و کار اینترنتی

در ادامه فرایندی را برای شروع کسب و کار اینترنتی ارائه می‌دهیم که مختص گروه خاصی نیست و تفاوتی ندارد به چه شغلی مشغول هستید یا چه مهارت‌هایی دارید. اگر دلتان می‌خواهد در خانه کار کنید و درآمد به دست آورید پس با همراه باشید.

فرآیند کسب و کارهای اینترنتی

نکته اول در مورد فرایند کسب و کار و کسب درآمد در خانه توجه به این موضوع است که در چه زمنیه‌ای قصد دارید فعالیت کنید. در قدم اول باید حوزه کاری خود را انتخاب کنید و پیشنهاد می‌کنم تنها یک حوزه کاری را انتخاب کنید و از شاخه‌ای به شاخه دیگر نپرید. افرادی که قصد شروع کسب و کار اینترنی را دارد همیشه این مشکل را دارند که حوزه کاری که باید در آن فعالیت کنند دقیقا مشخص نیست، یعنی دقیقا نمی‌دانند در چه چیزی در وبسایت یا کانال تلگرام خودشان درج بکنند.

در این نکته یک اشتباهی نهفته است که می‌تواند شروع فعالیت شما را در همان ابتدای راه مختل کند. همانطور که گفته شد برای این کار ابتدا بایک یک شاخه فقط یک شاخه منحصر به فرد را انتخاب کرد و تنها در آن شاخه فعالیت کنید. یا اگر می‌خواهید در شاخه‌های دیگر آن حوزه فعالیت کنید بهتر است یک گروه تشکیل دهید و چندین شاخه از آن حوزه‌ی کاری را گسترش دهید اما اگر تنها هستید و به کسب و کار در منزل مخصوصاً خانم‌ها که به کار در منزل بانوان فکر می‌کنید، لطفاً از شاخه‌ای به شاخه‌ی دیگر نپرید.

حوزه انتخابی را با علایقتان بسنجید

در انتخاب حوزه کاری به این نکته توجه داشته باشید که آیا حوزه انتخابی قدرت این را دارد که بعد از چند ماه فعالیت بتواند کاربر خوبی جذب کند یا باید بتوان در این حوزه محصولی در آن به فروش برود؟ اگر در انتخاب حوزه کاری خود به حد کافی به این موضوع فکر کرده‌اید و با کلی دلیل و برهان خود را قانع کرده‌اید، باید ببینید که آیا به حوزه‌ای که انتخاب کرده‌اید علاقه دارید یا صرفا بحث مادی آن دلیل این انتخاب است.

توجه داشته باشید که علاقه به حوزه کاری که تازه شروع کرده‌اید بسیار مهم است چون تنها چیزی که باعث ایجاد انگیزه در پروسه زمان‌بر گسترش ایده و کسب و کارتان می‌شود، علاقه شما به آن حوزه می‌باشد.

بستر رسانه‌ای همانند کانال تلگرام فراهم کنید

اگر حوزه کاری خود را با بررسی‌های لازم انتخاب کرده‌اید و به آن علاقه دارد، نکته دوم در مورد کسب و کار اینترنتی این است بلافاصله کار خود را شروع کنید و وب‌سایت یا کانال تلگرامی خود را افتتاح کنید. برای شروع و ساخت یک وبسایت می‌توانید از سیستم‌های مدیریت محتوا استفاده کنید و یا اگر قصد دارید در شبکه‌های مجازی و کانال‌های تلگرامی فعالیت کنید سریعاً کانال خود را در عرض 5 ثانیه بسازید. در کانال‌های تلگرامی می‌شود با افزایش ممبر تلگرام به درآمدهای خوبی در حوزه کسب و کار از اینترنت دست یافت.

نکته‌ای که در مدیریت کانال‌های تلگرام حائز اهمیت می‌باشد آن هم افزایش مخاطب و اعضای کانال می‌باشد چون رسانه‌ای که مخاطب نداشته باشد اصلاً رسانه محصوب نمی‌شود! اما دقت داشته باشید که در انواع روش‌های افزایش اعضای کانال، بهترین پیشنهاد و مناسب‌ترین روش، افزایش ممبر واقعی می‌باشد و پر کردن کانال از ممبرهای فیک هیچ زمان هیچ سودی برای شما نخواهد داشت.

محتوای ناب و جذاب ارائه دهید

اگر بستر حوزه کاری خود را فراهم کردید نوبت آن است که از همان روز اول در آن به صورت مرتب و با کیفیت فعالیت کنید. این قضیه نکته سوم در شروع کسب و کار اینترنتی است.

این موضوع یعنی ایجاد محتوا را اصلا به تاخیر نیندازید و محتوایی با کیفیت و منحصر به فرد تولید کرده و به معرفی کسب و کار خود بپردازید.اگر این کار را به درستی انجام دهید شک نکنید موفق خواهید شد. شما کار خود را دست و به نحوه احسنت انجام دهید شک نکنید خریدار خواهید داشت. این موضوع رمز موفقیت شما در کسب درآمد از طریق اینترنت می‌باشد.

شبکه‌های اجتماعی را جدی بگیرید

نکته دیگر و نسبتا مهم دیگر در مورد شروع کسب و کار اینترنتی، جدی گرفتن شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌های رقیب و مشابه در حوزه کسب و کار خود است.

دوستان این مسئله بسیار مهم است. شما محتوایی تولید کرده‌اید که باید کاربران هدف خود را به سمت محتوای خود سوق دهید و به همین منظور یک روش ارزان آن این است که ه در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مشابه دنبال کاربران هدف خود بگردید و با معرفی کردن کسب و کار خودتان در شبکه‌های اجتماعی، این کاربران را جذب کنید.

زود نا امید نشوید

نکته آخر و شاید به نظر بنده مهم‌ترین نکته در زمینه شروع کسب و کار اینترنتی این است که دلسرد و نا امید نشوید. شما کاری را شروع کرده‌اید که ممکن است در مدت کم جواب نگیرید پس باید از ابتدای شروع کسب و کار این باور را در خودتان به وجود بیاورید. این ذهنیت در موفقیت کسب و کار شما بسیار مهم است. در همین ابتدای یک برنامه یک الی دو ساله طرح کنید و طبق همان برنامه پیش بروید و فعالیت خود را ترک نکنید.

توجه داشته باشید این گونه کارها به دلیل عدم نیاز به سرمایه آنچنانی، توانایی کسب درآمد با سرمایه کمرا دارا می‌باشند به همین دلیل این انتظار را داشته باشید که رقبای بسیاری خواهید داشت اما شما کار خود را بکنید.

امیدوارم این مقاله برای کابرانی که قصد انجام فعالیت‌های خانگی دارند مفید واقع شود و سپاس بابت همراهی‌تان. همچنین برای بانوان و خانم‌ها پیشنهاد می‌کنیم برای دسترسی روزانه به مطالب جدید، باکیفیت و مفید در حوزه سبک زندگی بانوان و دختران، به وبسایت مجله صورتی‌ها به نشانی زیر مراجعه فرمایند. سپاس…

منبع : https://suratiha.com/


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ