سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

97/9/26
12:25 ص

آیا شما ساکن اصفهان هستید و قصد خرید کاغذ دیواری را دارید و و همچنین به دنبال پخش کاغذ دیواری در اصفهان هستید ، نیازی به رفتن به فروشگاه رفتن ندارید زیرا ما کار را برای شما آسان کردیم فقط کافیه مدل مد نظرتان را انتخاب کنید . برای مشاهده کاغذ دیواری روی تصویر زیر کلیک کنید .

کاغذ دیواری یک نوع پوشش زینتی برای پوشاندن سطوح داخلی ساختمان های مختلف اعم از مسکونی و تجاری و.... است که در غالب رول یا متری قابل تهیه است و با چسب های مخصوصی به شکل عمودی بر روی دیوار ها نصب میشود.

به طور کلی در نقاط مهم منازل مانند اتاق پذیرایی ، سالن ، اتاق خواب و ... نصب می شود و معمولا در مکان هایی که ممکن است رطوبت و بخار بیشتر از حد معمول باشد مانند سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه کاشی یا رنگ استفاده می شود زیرا بیشتر کاغذ دیواری ها مقاومت زیادی در برابر بخار و رطوبت ندارد و در برخورد با رطوبت یا بخار بیش از حد معمول چسبندگی اش را از دست داده و از دیوار جدا می شود.

 

از کاغذ دیواری در تا قرن پیش استقبال زیادی نشد و دلیل این عدم استقبال هم کم بودن تنوع در رنگ و طرح بوده است اما امروزه به دلیل تنوع طرح ، رنگ ، شکل و جنس به یکی از بهترین گزینه ها برای پوشش داخلی دیوار های ساختمانی تبدیل شده.

کارخانه های تولید کننده کاغذ دیواری طرح ها و شکل های مختلفی از آن را به شکل های زیر در اختیار مشتریان قرار میدهند :

  1. کاغذ دیواری با طرح های دارای تصویر مشخص و یکپارچه : این تصاویر مانند یک نقاشی دارای طرحی ویژه و یکپارچه هستند و تکراری در آن ها صورت نگرفته.
  2. طرح های استیکر وال یا کاغد خودچسب
  3. طرح هایی با الگو گرافیکی مشخص و کوچیکی که تکرار می شوند.

براساس قوانین ریاضی در کاغذ دیواری های با طرح های تکرار شونده تنها به 17 روش می شود این طرح ها و اشکال را در کنار هم قرار داد و تکرار کرد و تصویر بزرگتری را ساخت.تمام تولیدکنندگان کاغذ دیواری در سراسر دنیا از یکی از این 17 روش برای چاپ کاغذ دیواری های نوع سوم  خود استفاده می کنند.


روش های مختلفی برای چاپ طرح و برجستگی بر روی کاغذ های دیواری وجود دارد که که از پرکاربرد ترین آن ها میتوان روش های چاپ مسطح ، چاپ به وسیله حکاکی ، چاپ سیلک ، چاپ دیجیتالی و چاپ به وسیله ماشین چرخشی را نام برد.

 


جالب است بدانید که گران قیمت ترین کاغذ دیواری جهان Les Guerres D"Independence  نام دارد که به معنای جنگ های استقلال است و قیمتی معادل 24,896پوند (44,091دلار یا 36,350یورو) دارد.


اگرچه کاغذ دیواری ها از نظر طرح و رنگ انواع مختلفی دارند ولی از نظر جنس به سه دسته کلی تقسیم بندی می شوند :


1-کاغذ دیواری ساخته شده از کاغذ : این نوع کاغذ دیواری بدون پوشش محافظ است و رویه تزیینی آن مستقیما بر روی سطح کاغذ چاپ میشود لذا قابلیت شستشو نداشته و در مقابل

آلودگی و رطوبت بسیار آسیب پذیر میباشند لذا علیرغم قیمت پایین آن فقط در اماکن موقت و یا محیط های بسیار تمیز و عاری از رطوبت قابل استفاده می باشند.

 

2-  کاغذ دیواریهای ساخته شده از کاغذ با پوشش وینیل : این نوع کاغذ دیواری از ماده اولیه همانند کاغذ ساخته می شود که بر روی آن یک رویه طرح دار با نمونه وینیل آکرلیک یا پلی وینیل کلراد اسپری یا روکش شده اند.این نوع کاغذ دیواری ها قابلیت شستشو دارند و ضد لک هستند و برای بیشتر فضاها قابل استفاده و مناسب هستند.

 

3-کاغذ دیواریهای ساخته شده از الیاف بافته نشده: این کاغذ دیواریها دارای بستری از الیاف دراز سلولزی بافته نشده هستند

 

 

بیشتر اوقات هزینه و قیمت کاغذ دیواری ها به دلیل برخی محاسبات تا حدودی برای افراد مبهم است زیرا کاغذ دیواری ها به شکل رول هایی با عرض های مختلف عرضه می شوند و هر شکل و طرحی از کاغذ دیواری متراژ و اندازه جدای خود را دارد و چون دیوارهای خانه به طور کامل مستقیم و دارای یک سطح نیست و بیشتر خانه ها دارای ستون و دیوارهای کاذب و غیر ...

کاغذ دیواری از مصارف تزینی است که برای پوشاندن دیوارهای داخلی ساختمان های اداری و مسکونی استفاده می شود. امروزه خیلی از افراد تمایل بیشتر به استفاده از کاغذ دیواری با طرح و عکس دلخواه خود به صورت اختصاصی را دارند چون طرح های متنوع نسبت به دکور و فضای محل زندگی در اختیار دارند. با انتخاب طرح دلخواه مناسب که همخوانی خوبی.

 


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ