سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

97/1/15
10:12 ص

دانلود آموزش فارسی آرشیکد ArchiCAD : از صفرتا صد مخصوص معماران

 

دانلود آموزش فارسی آرشیکد :Lynda ArchiCAD Essential Training

سلام . به دوره آموزش کامل و صفرتاصد نرم افزار آرشیکد برای معماران خوش آمدید ! همان که میدانید، ArchiCAD به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای ساخت و مدیریت تمام اطلاعات یک پروژه است قبل از اینکه ساختمان را بسازیم.خروجی این پروسه ، یک مدل حاوی اطلاعات ساخت و ساز Building Information Model، و به طور کلی، تمام جوانب ساختمان و مدل معماری است .

در این دوره ArchiCAD Essential Training ، میخواهیم از این نرم افزار قدرتمند، قابل انعطاف ، و سبک و سریع لود شوند، یعنی آرشیکد استفاده کنیم تا دیتیل های یک پروژه وسیع معماری details and projects را انجام بدهیم.

یادگیری آرشیکد ArchiCAD واقعا دلچسب و کاملا بصری و تعاملی است. و ایده های معماری را خیلی سریع تر و موفق تر میتوان پیاده سازی کرد. و آرشیتکت ها Architects واقعا عاشق اینکار هستند!

در این دوره آموزشی،به صورت کاملا عملی،  روی روند پیاده سازی ArchiCAD workflow یک پروژه کار میکنیم و یک پروژه جدید میسازیم و یک کف طبقه stories را ایجاد میکنیم و سایر قطعات یک ساختمان مانند دیوارها و اسلب walls and slums ها را داخل آن قرار میدهیم.

مدرس این دوره آموزشی ، آقای Thiago Mundim است و کارمان را معرفی آرشیکد، ساخت پروژه جدید new project story ، آشنایی با واحد های سیستم units ، تنظیم کادر پریفنسز preferences و … شروع میکنیم.مدل سازی معماری خودمان را بر مبنای تصاویر مرجع mapped the basic and advanced tools و با استفاد هاده از ابزارهای پیشرفته آرشیکد، شروع میکنیم و مقیاس دهی پروژه را دقیقا بر مبنای واحدهای جهانی daily, real-world حفظ خواهیم کرد.

درگام بعدی، برای کامل کردن پروژه، به مدل سازی و سندسازی (documenting and modeling) میپردازیم و به صورت عملی، له کارهایی مانند گروپ کردن groups، اندازه گذاری dimensions ، و روش های ترسیم با جرئیات بالا detailed drawings را یادخواهیم گرفت تا کارهایی مانند Solid Element Operations ، ساخت اشیاء دلخواه custom objects ، و graphic overrides را بتوانیم انجام دهیم.

در پایان این دوره آموزشی ،  تمام ابزارها و تکنیک های مهم ArchiCAD tools and techniques ارشیکد را یاد گرفته اید و میتوانید پروژ های معماری خودتان را با این نرم افزار عظیم، انجام دهید.

چکیده آموزش فارسی آرشیکد ArchiCAD

  • آشنایی اولیه و شروع بکار آرشیکد
  • آشنایی با ساخت و مدیریت یک پروژه کامل ArchiCAD
  • تنظیمات اولیه صحنه (units – preferences)
  • وارد کردن نقشه ها Importing drawings از سایر نرم افزارها
  • انواع حالت های مدل سازی قطعات یک ساختمان. دیوار، درب، پنجره و …
  • تکنیک های ساخت مقطع و گرفتن نما در آرشیکد
  • آموزش انتشار و خروجی گرفتن از پروژه معماری Publishing

 

برای دریافت آموزش ArchiCAD به سایت تی ری دی مکس فارسی مراجعه کنید

 


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ